Jane Hellen - Finns det längre?!?!
Ja, som ni ser oan...........
Finns märket Jane Hellen nu för tiden??
Hade ett läppstift av det märket när jag var yngre....
Ja, som ni ser oan...........
Finns märket Jane Hellen nu för tiden??
Hade ett läppstift av det märket när jag var yngre....
Pierre Robert.... *walking down memory lane*
sannis: Men det står ju att kollektionen går bra och att de ska utvidga den. Det är ju em stor koncern som väl torde ha tid att uppdatera sin webbplats tycker man om de lagt ner det hela...?
Mysteriet fortfarande olöst, hur som helst tycker jag det verkar vara knivigt att få tag på...kanske säljs i baltikum eller dylikt...
*fniss* _Alla_ hade Jane Hellens schampo på 80-talet i Älmhult, där jag växte upp...
Fast jag tror jag har sett Jane Hellen smink på typ Kicks eller Åhlens eller nåt... men det var kanske ett par år sedan?
Nix har googlat massor och hittar bara Jane Hellensmink på Tradera...tycks vara privatpersoner som säljer det. De har säkert lagt ner "linjen"
Cavatina: JaneHellen, Pierre Robert och Dateparfym det var grejer det
Åhh - provade Jane Hellen från Rusta..och förflyttades massor med år bak i tiden..luktade precis likadant och snacka om att man blev nostalgisk ! Och dessutom var det BRA schampo :) Men förr i tiden var schampot grönt och balsamet gult, nu var båda gröna :)
Fanns på KICKS förut och på RUSTA. Har en specille doft av ungdom det där schampoot...*drömmer*...
jajamen det finns! jag köpte en fondation för bara en månad sedan i det märket. Super bra =)
eyelinern är bra också =)
Kicks har fortfarande det och Rusta med...tror jag sett det inne på H&M också....Netto har enbart deras hårfärgningsmedel.