Jane Hellen - Finns det längre?!?!
Ja, som ni ser oan...........
Finns märket Jane Hellen nu för tiden??
Hade ett läppstift av det märket när jag var yngre....
Ja, som ni ser oan...........
Finns märket Jane Hellen nu för tiden??
Hade ett läppstift av det märket när jag var yngre....
Hehe, det var nästan så jag glömt det märket... Sist jag såg några sådana grejer var runt -95 på rea på Galne Gunnar...
Hahaha!
Vi ska nämligen ha med oss en personlig present på en möhippa och jag fick just ett sånt ILL-rosa läppstift av bruden en gång när jag hade barnkalas....
Tänkte ge igen....
Jane Hellen schampoo och sånt finns på Rusta :)
Inte direkt ett vanligt märke numera.
Nej....Kanske får hitta på nån annan present!
Jane Hellen var väl ett ganska hett märke på 80-talet, eller var det bara det i hålan där jag växte upp??
jag har sett schampo och hårfärg i butik i alla fall...
varumärket återuppstod ca 2000 och ska fortfarande sälja kosmetika enligt www.hardford.se/dailycare/ownbrands/jane_hellen_se.html
*Puff*!
Jag gillade också Jane Hellen då det begav sig...
www.hardford.se/dailycare/ownbrands/jane_hellen_se.html
Klickar man på länken ser man att det existerar faktiskt Jane Hellen i ny tappning idag....förutom mood hårfärg som jag sett på Kicks....men ingen butik verkar ju vilja sälja det, ändå står det på sajten att det säljer bra? Jag googlade lite snabbt och såg att det tycks kunna finnas Jane Hellen på Rusta, men vet ej om det är just läppstift...
ich jo, Jane Hellen var "hett" på 80-talet vad jag vill minnas. Men det fanns ju inte så mkt annat att välja på
Jane Hellen och Pierre Robert var hot *nostalgisk*
Jag tror de slutat tillverkat sminket, länken ovan verkar vara skriven 2002-2003?