•  Miss Cee

Okej att ga pa strippklubb?

Eftersom jag själv är totalemot det så kan jag inte ge dig något tips på hur du ska "Komma över det". För jag tycker inte att det här är något du ska behöva komma över.

Precis som R&F säger, så är ju ditt problem att din blivande struntar i dina känslor och i att respektera dig. Det är viktigare för honom att få gå på strippklubb än att du mår bra. Krasst men sant, annars hade han ju bara sagt "jaha, men om du känner så starkt så kan jag givetvis strunta i det, eftersom det inte är en viktig sak för mig"..

Så i det här läget skulle jag hellre ge dig tips på hur du kommer över din pojkvän faktiskt.. Men det var nog inte det svaret du ville ha.

•  Miss Cee

Svar till Loquita>>

Jag skulle givetvis aldrig någonsin sätta min fot på en chippendales-föreställning. Skulle aldrig hyra in en manlig strippa och skulle jag få en på min möhippa så skulle jag lämna lokalen.
    Även om jag inte tycker att högavlönade chippendales liv och lön riktigt är jämförbart med många strippors, så är ändå principen densamma och därför är det otänkbart för mig att betala för att se någon klä av sig.

Så jag har ingen dubbelmoral;)

•  Miss Cee

Sister of the NIght>>

Hoppas du kunde göra nåt trevligt med tiden du fick över;)

•  Miss Cee

Jag har full förståelse för argumentet att du ska ta till dig deras kultur. Men om han går på strippklubb eller är har väl knappast hans familj att göra? De är väl en sak mellan honom och dig?

När blev det okej att kränka den man älskar bara för att det är okej bland allmänheten? I vissa delar av USA så tilåter de ju äktenskap med flera fruar samtidigt. Men skulle jag flytta dit så skulle jag ju känna mig lagom kränkt om min blivande föreslog det iaf.

Jag tror att de tjejer som lever där och inte bryr sig antingen
    1. Ser det som en möjlighet att göra detsamma, alltså titta på nakna män och nöjer sig med det.
    2. Aldrig vågat ifrågasätta det eftersom det bara ska vara så och ingen vill bli sedd som pryd och tråkig

...och dessutom uppenbarligen inte ser något större problem med hela den industrin.

Jag är ganska övertygad om att din blivande inte tänker rymma med en strippa eller kommer att ha sex med någon. Och jag tänker inte säga att du är dålig om du verkligen känner att du vill se det här positivt och bli tillfreds med det här. Men jag VILL säga dig att du inte måste köpa dte här, och att bara för att människor är i majoritet innebär det inte automatiskt att de har rätt. det innebär bara att de är många...

•  Miss Cee

Bara en tanke... inte har de hela svensexan inne på strippklubben, eller att hela kvällen består av att en strippa kommer?

Kan han inte följa med på svensexorna med låta bli att följa med in på stripklubben isf?

Men visst fattar jag att han kommer att få svårt med det här när hela hans omgivning kommer att skrika att han är en toffel och en tönt som låter dig bestämma. Men det är väl ändå så att hanborde bestämma sig för var han ska placera sin lojalitet...

Svar på tråden Okej att ga pa strippklubb?