Vad jobbar ni med?
Är bara lite nyfiken
Vad jobbar ni med eller pluggar?
Går väl å funderar på vad jag ska "göra med mitt liv" så skulle va kul höra vad andra pysslar med.
Är bara lite nyfiken
Vad jobbar ni med eller pluggar?
Går väl å funderar på vad jag ska "göra med mitt liv" så skulle va kul höra vad andra pysslar med.
Jag jobbar som t.f. barnverksamhetsledare i en församling. Men vikariatet tar slut 31.8.2006 så efter det ska jag studera lite och försöka hitta ett deltidsjobb. Funderar på åldringsvården, för där har jag jobbat en del tidigare.
Jag är arbetslös... Har pluggat de senaste fyra terminerna för att ha något att göra, och så lär det väl bli till hösten också (men jag hoppas ju på att få jobba istället).
Söker främst inom administration/kontor (även ek.ass och dyl) samt barn- och ungdomsverksamhet.
Jag har precis bytt från ekonomiassistent till ekonomichef. Kul och utmanande!!
Sjuksköterska...
jag jobbar som shipping coordinator...funderar på att skola om mig men vet inte riktigt till vad..
Jag jobbar med utveckling av företag som konsult till styrelse och VD för företag i utveckling/förändring.
Jag jobbar som kundtjänstmedarbetare med Sveriges största dagstidning. (Jobbar på manpower, men tidningens kundtjänst tillhandahålls av manpower.)
Jurist med inriktning på barnrätt, jobbar med lobbying.
Lärare! Skolan är bäst på sommaren!
hälsoutvecklare