Inlägg från: honungshy och kanelfräknar |Visa alla inlägg
  • honungshy och kanelfräknar

Apoliva från Apoteket samt duschkräm utan parfym?

Godkväll!

Är det någon som testat Apolivas produkter från Apoteket? Verkar intressant det där med utan konserveringsmedel. Är särskilt intresserad av schampo och balsam.

Sen undrar jag om någon kan rekommendera en vanlig duschkräm som är oparfymerad. Jag kan faktiskt inte någon på Apotekets hemsida (de brukar ju vara bra på oparfymerat). Inte så intresserad av "tvättkräm" (fet, brukar vara oparfymerad)..

• Svar på tråden Apoliva från Apoteket samt duschkräm utan parfym?

nemifreak

Tack för ditt svar! Jo det finns ju lite oparfymerade duschtvålar och duscholjor, men jag var just ute efter oparfymerad duschkräm. Är lite rädd att tvålen ska vara för uttorkande och så gillar jag inte duscholja. Men tvålen kanske inte torkar ut? Har du någon erfarenhet av Eucerin t.ex.?

Får nog gå och spana på Apoteket, hela sortimentet kanske inte finns på hemsidan...

Tack för alla svar! Jag får testa Eucerin!!

nippon

Aj då, ja mitt hår har en tendens att bli väldigt elektriskt... Står nog över köpet tills vidare! Ja det är så synd att det inte finns mer oparfymerat! Själv tål jag inte parfymerade produkter. Får genast utslag, exsem etc. som jag inte dras med vid oparfymerat. Ska kolla upp Cutin ändå! Tack för tipset!

Hmmm... har hört av nån att kedjan Etos har en oparfymerad tvål i sitt egna sortiment som ska vara väääldigt populär!

Svar på tråden Apoliva från Apoteket samt duschkräm utan parfym?