• Bröllopstokiig

Pysselträff i Stockholm spikad

Hej alla pysselsugna!
    Nu har jag och Louise fixat plats och tid för pysselträffen! Alla som vill komma och byta erfarenheter och pyssla är välkommna. Vi tänkte bland annat ta upp embossing, göra egna smycken och inbjudningar och monogram. Så samla ihop allt pysselmaterial ni har och gör er redo för att pyssla söndagen den 13:e oktober.
    Maila till mig eller skriv era e-mail adresser här så får ni veta plats och tid.
    Vi ses snart alla pysseltokiga brudar!
    /Elin
    elin.forsmark@infocar.se

• Svar på tråden Pysselträff i Stockholm spikad
  • Louise 2003

Nästa helg är det pysselträff! Vi hörs av per mail någon gång nästa vecka om adress och vägbeskrivning och så!

Pyssla lugnt!

// Louise

• VeroniQue

Jag har ett jättekul pysseltips med servetter så den som vill att jag visar
    hur man gör kan väl ta med sig servetter till pysselträffen.

Enfärgade, genomskinliga eller blommiga,
    vad du vill.....med denna teknik kan man göra fiiiina bordsdekorationer m.m.

Vi ses, hälsningar
    Veronica

• Elin 7/6 2003

Veronica: Självklart kan vi se till att det finns lite servetter till pysselträffen. Jag ska rota igenom lådorna här hemma, nåt ska jag väl hitta.

Vi ses nästa söndag alla pysselsugna! Jag och Louise står för lite snacks och lite vin så det är bara att ta med er diverse pysselsaker och ert bästa pysselhumör så ska vi nog kunna få en riktigt trevlig träff!

Om du nån mer vill komma så är det bara att höra av er till mig eller Louise!

/Elin

• Nova

Jag vill vara med! Har helt missat denna tråd. Det har varit alldeles för mycket pluggande den sista tiden, har knappt varit inne på BT. Jag skickar ett mail.

Nova

Ps Tina jag bor norr om stan och tar förmodligen bil i såfall. Då kan du kanske åka med en bit om du tycker att det blir för långt.

• Louise 2003

Hej Nova!

Vad roligt att du vill vara med och pyssla. Välkommen! Jag gissar att du har mailat Elin? Jag förmedlar gärna kontakten med Tina om du inte får tag i henne här. Elin har min adress.

Ciao, Louise

• Elin 7/6 2003

Jag hittade massa roliga stämplat och embossing grejer på "The English shop" i Söderhallarna idag. Hittade precis den stämpeln jag letat efter så nu är jag jätteglad! Billig var den oxå!!! Så nu blir det embossing på söndag!!!!

Vi ses!
    /Elin

• Louise 2003

På söndag blir det! Elin skickar ut ett mail med adress och vägbeskrivning i morgon onsdag till de som vill vara med.

Fler pyssliga som vill träffas? Hör av er i sådana fall!

// Louise

• Goldie

Hej alla blivande brudar. Har precis hittat denna alldeles förträffliga sajt. Gifter mig i augusti 2003 och har liksom inte kommit igång med att planera riktigt !! Dags att börja. Kul att läsa alla inlägg och himla kul med pysslet, med vad är egentligen embossing ?

• Hjärtat

Hoppas det blir fler pysselträffar

Hjärtat

• Elin 7/6 2003

Embossing är när man häller ett pulver över embossing "färg. Man kan få dit det med en stämpel eller en penna. Så fastnar pulvret i det här och när man värmer upp det så blir det lixom till en lite uppåtstående glansig yta. Blir jättesnyggt när man fått in snitsen!
    Goldie och Hjärtat. Maila om ni vill vara med på träffen!

/Elin

• Goldie

Elin, tack för upplysningen. Jag är helt omtumlad av alla sajter som har med bröllop att göra. Inte visste jag att allt detta fanns. Funderar och tänker, känner mig alldeles yr av allt. Det känns ändå oroligt skönt att det finns en sajt som man kan dela sina känslor, frågor och upplevelser med. Kan tyvärr inte pyssla i helgen, åker bort. Ha det såå himla trevligt. Jag hoppas verkligen att det blir fler tillfällen.

• Elin 7/6 2003

Goldie:
    Vi är alltid här för nya BT användare!
    Synd att du inte kan i helgen men självklart ska vi försöka dra ihop fler träffar om den här blir lyckad.
    /Elin

• Louise 2003

Sista chansen - någon mer som vill pyssla på söndag? //Louise

• Hjärtat

Elin & Louise!

Jag hade jättegärna varit med men kan tyvärr inte denna helg.

Ha det jättetrevligt och hoppas det blir fler träffar.

Hjärtat

• Elin 7/6 2003

Hjärtat:
    Det skulle ha varit kul att ha dig med, men vi kommer säkert ha flera träffar. Maila gärna så har jag sin mailadress och kan meddela när vi har nästa träff.

Nån mer som vill vara med och pyssla på söndag? Sista chansen nu!

/Elin

Svar på tråden Pysselträff i Stockholm spikad