• Bröllopstokiig

Pysselträff i Stockholm spikad

Hej alla pysselsugna!
    Nu har jag och Louise fixat plats och tid för pysselträffen! Alla som vill komma och byta erfarenheter och pyssla är välkommna. Vi tänkte bland annat ta upp embossing, göra egna smycken och inbjudningar och monogram. Så samla ihop allt pysselmaterial ni har och gör er redo för att pyssla söndagen den 13:e oktober.
    Maila till mig eller skriv era e-mail adresser här så får ni veta plats och tid.
    Vi ses snart alla pysseltokiga brudar!
    /Elin
    elin.forsmark@infocar.se

• Svar på tråden Pysselträff i Stockholm spikad
  • Bröllopstokiig

flyttar upp....

• Bröllopstokiig

Hej!

Vi måste åka bort nästa helg, så det blir ingen pysselhelg för mig! Jätte synd. Och jag som hade ett gäng med gamla bröllopstidningar, jag får fortsätta att bläddra i dem alldeles själv. Snyft!
    Ha det kanon och hoppas ni får till riktigt bra pyssel och kanske lite skvaller också???? ;)

• Bröllopstokiig

Kärleksglitterhjärtat2:
    Vad synd! Men vi kommer säkert ha fler träffar! Du kanske kan vara med på nästa! Vi håller dig underrättad om hur det gick!
    /Elin

• Bröllopstokiig

Hej brudar!

Jag har problem med min mail, men jag har
    redan meddelat Louise att jag kommer!

Jag tar med mig pysselmaterialmaterial och en o annan tidning som jag har.

Vi ses!! =)

• Bröllopstokiig

Jättekul Veronica!
    Då ses vi söndag den 13:e! Vi mailar ut en påminnelse med en nogrann vägbeskrivning när det börjar nämra sig!
    Kul att vi blir så många!
    /Elin

• Bröllopstokiig

Hej allihopa!

Nu har jag varit på biblioteket och lånat böcker Jag har lånat två böcker om hur man gör egna smycken (med pärlor och tråd), två böcker om papper och inbjudningar, en bok om tårtdekorationer och tre böcker med lite blandat pyssel. Ett litet bidrag till pysselträffen!

Jag kommer behöva en lastbil om jag ska få med mig alla böcker, bröllopstidningar och mina egna pysselsaker, men det ska nog gå bra!

Någon mer som är sugen på att pyssla?

// Louise

• Bröllopstokiig

Vilken kul ide med böcker från biblioteket! Då får vi ju massa bra ideer!
    Ska ner på stan idag och shoppa pysselgrejer!
    Nån som har bra tips på vart man kan hitta fina stämplar för embossing föressten?
    /Elin

• Bröllopstokiig

På Panduro bör man väl kunna hitta stämplar?

Annars finns det säkert något ställe på nätet som säljer stämplar.

// Veronica

• Bröllopstokiig

Elin,
    Ljunggrens papper i Gamla Stan har många fina stämplar!! Där måste du kolla
    /Malino

• Bröllopstokiig

Tack för tipsen! Panduro hade väldigt dåligt utbud men ljunggrens hade bättre. Dock ingen som den jag har sett framför mig. Men jag köpte ett enkelt hjärta på Kreatima så får det duga så länge.

Några fler som vill med och pyssla?

/Elin

Svar på tråden Pysselträff i Stockholm spikad