Vem betalar ?
Betalar ni bröllopet själva, får hjälp att betala eller får det helt betalt av någon ?? Om någon hjälper till och betalar har de då erbjudit sig själva eller har dom blivit tillfrågade ??
Betalar ni bröllopet själva, får hjälp att betala eller får det helt betalt av någon ?? Om någon hjälper till och betalar har de då erbjudit sig själva eller har dom blivit tillfrågade ??
Vi hade planerat att betala själva ska jag väl tillägga
Vi har planerat utifrån en budget som vi ska klara själva. Då det är vårt bröllop och vår fest så kändes det självklart att vi skulle stå för det hela själva. Dock har det blivit lite bidrag på vägen trots allt, inte något vi hade räknat med- men väldigt uppskattat!
Även vi har planerat utifrån att vi ska betala själva och är det så att vi får en slant från föräldrarna så är vi förståss tacksamma
Våra föräldrar betalar 40 000, vi betalar 80 000... De erbjöd sig, vi goddtog
Godtog menar jag såklart
Ringen fick jag av min man, ett bidrag av svärmor till bröllopsresan, resten stod mina underbara föräldrar för..Vad säger man,Brudens far betalar.. ;)
Mamma betalar min klänning, min blivandes föräldrar betalar hans (hyr)kläder plus lite annat så att det tillsammans blir ungefär lika mycket som min klänning. Resten betalar vi själva.
Lilja 04
Sicken tur man kan ha väldigt snälla föräldrar!!
hi, vi har lite svårt att bestämma oss för vilken budget vi ska ha ¤s¤ har beslutsångest. men vi räknar nog med att vi får stå för allt själva. men man kan ju alltid drömma om lite bidrag ;)
Vi betalar ingenting själva...
Våra föräldrar erbjöd sig att betala allt.. Vilket vi är tacksamma för. Nu har vi lagt våra pengar på vår nya lägenhet...
Vi får smekmånadsresan som går till Maldiverna i bröllopspresent av min pappa!
:D
Föräldrarna betalar festen :) men våra kläder betalar vi själva och självklart ringen.