• Fru Isborn

Vårt bröllop...

Ja det var ju ett tag sen nu men den 29 April gifte vi oss och vi hade den mest fantastiska dagen man kunnat önska sig!
    Det är ju inte helt utan avund (på er som har er stora dag kvar) jag skriver detta.. För visst blir det lite tomt efter åt men minnerna finns kvar och inga pengar i världen kan ersätta dom.
    Och tack vare vår helt FANTASTIKA fotograf
    Lieselotte van der Meijs så har vi underbara bilder att titta på som får minnerna att leva om och om igen.
    Så här efteråt kan jag bara säga satsa på en bra fotograf, det betyder hur mycket som helst bilderna har ni kvar sen, dagen kommer gå sååååå fort.
    Jag har världens bästa man en underbar dag i ryggen och nu fortsätter livets resa....

Vill ni se bilderna finns dom på:

www.hannaotobias.brollopshemsida.com

• Svar på tråden Vårt bröllop...
  • NinaHq

Fru Isborn: Ni var så himla vackra, så här sitter jag och snyftar! Lycka till med allt. Det syns att ni verkligen älskar varandra.

• Fru Isborn

Ninahq:

Tack så mycket det värmde!
    Var kul att vår kärlek syns även för andra!

• Lilltrolle

Ååå vad fina ni var - så genomtänkt alltihopa!! Din klännings modell gick lixom igen i tärnklänningens (med tanke på tyllen längst ner å så) och såna söta näbbar!!!
    Två frågor bara - näbbarnas klänningar och skor - var fick du tag i dem och vad kostade dem?

Grattis ska jag ju säga oxå !!

• Gable

godzilla - hennes hemsida är:

www.vdmfoto.se/

Hon finns även på BT's branschregister.

Vi hade henne som fotograf på vårt bröllop och jag gjorde även min secret box hos henne. Hon är helt fantastisk som person och tar otroligt fina bilder. Vi är supernöjda!!!

• Gable

Ursäkta, såg inte att TS hade svarat redan.

TS - Ni var jättefina!! Stort grattis!

• Fru Isborn

Lilltrolle:

Tack för dom fina orden.

Näbbarnas klänningar beställde vi från USA, skorna hittade vi faktiskt på Din Sko (höll en dag, men det var ju huvudsaken.)och dom kosta typ 200 kronor tror jag.

• chihiro

måste säga att du har en väldigt duktig mamma..skorna är helt underbara Precis vad jag själv skulle kunna tänka mig att ha, synd att jag är så osmidig när det gäller sånt, annars hade jag nog oxå sattsat på de..hihi..man kanske kan få hyra in din mor som sömmerska ;)

• caprea

ni va verkligen suuperfina! Grattis!

Vad fick ni betala för fotona? har för mig att Liselotte inte är jättebillig? hade ni heldag?

• Fru Isborn

Chichiro:

Ja min mamma är duktig, just nu är hon i Grekland men jag kan höra med henne när hon kommer hem om hon kan fixa... :)

• Fru Isborn

Caprea:

TACK!

All info om Lieselotte hittar du på hennes hemsida som vi nämnt här tidigare... :)

Vi hade henne i 6 timmar...

• chihiro

Fru isborn

hihi o jag som bara sa de på skoj. Men om hon skulle vilja hjälpa så får du min mejladress här så är det bara att hon hör av sig rebecca.krebs@krebs.se ¤ytterst tacksam¤

• Hjärtelycka

Grattis till ett mycket vackert brudpar.
    Lev lyckliga tillsammans som äkta makar önskar en annan "Värmdöbrud"

• Fru Isborn

Jag blir så glad över alla fina ord ni är såå underbara allihop!!

Hjärtelycka:
    TACK! Har ni gifter eller ska ni gifta er?

• Hjärtelycka

Fru Isborn:

Vi gifter oss om en månad....dock inte i vackra Värmdö kyrka. Men vi tar "vår" präst med oss från Värmdö församling, Birgitta Arneving.

• Fru Isborn

Hjärtelycka:

Gud va roligt! Då hoppas vi på bra väder tills dess och att ni får den bästa dagen i ert liv! Lycka till!

• Hjärtelycka

Fru Isborn:

Tack! Ja idag är det bara en månad kvar....Börjar känna mig lite nervös faktiskt.

• melleni

va otroligt fina bilder, kul att följa eran hela dag.

Svar på tråden Vårt bröllop...