• Fru Isborn

Vårt bröllop...

Ja det var ju ett tag sen nu men den 29 April gifte vi oss och vi hade den mest fantastiska dagen man kunnat önska sig!
    Det är ju inte helt utan avund (på er som har er stora dag kvar) jag skriver detta.. För visst blir det lite tomt efter åt men minnerna finns kvar och inga pengar i världen kan ersätta dom.
    Och tack vare vår helt FANTASTIKA fotograf
    Lieselotte van der Meijs så har vi underbara bilder att titta på som får minnerna att leva om och om igen.
    Så här efteråt kan jag bara säga satsa på en bra fotograf, det betyder hur mycket som helst bilderna har ni kvar sen, dagen kommer gå sååååå fort.
    Jag har världens bästa man en underbar dag i ryggen och nu fortsätter livets resa....

Vill ni se bilderna finns dom på:

www.hannaotobias.brollopshemsida.com

• Svar på tråden Vårt bröllop...
  • Eternella77

Vilker underbart bröllop.

Har du/ni möjligtvis tfn el webbadress till Malmagård?

• Fru Isborn

Eternella77:

jag vet faktiskt inte hur man hyr malmagård som privatperson om det var det du undra...
    Vi fick hyra gården genom sahléns rederierna för att min morfar har jobbat där.
    Men gå in på www.malmagard.se kanske kan du hitta något där.

• svessan

Å vilka brudnäbbar!!!
    Dem är så otroligt förtjusande och bilderna kommer vara ngt kul för dom i framtiden.
    Ni var självklart lika vackra!

• Eternella77

Fru Isborn:

Tusen tack för snabba svaret

• bröllopstjejen

Va fina ni var!!!! Underbara foton!!!
    Grattis!!!!

Är klänningen fr KiK?

All lycka i framtiden!

• Fru Isborn

Eternella77:

Det var det lilla...

Svessan:

Ja visst är dom bedårande.. och när dom fick på sig sina klänningar var dom som små snälla änglar hela tiden.

• Fru Isborn

Bröllopstjejen:

TACK!! Ja klänningen är från KiK..

• bröllopstjejen

Är tärnklänningen oxå fr KiK?
    Väldigt fin...

• Fru Isborn

Bröllopstjejen:

Nej, tärnklänningen är uppsydd av en sömmerska efter egen design (storbystad, kräsen tärna :))

• godzilla

Ja verkligen vilka jättefina foton, ni va super fina! Vet du hur man får tag på Liselotte? ;)

Svar på tråden Vårt bröllop...