Inlägg från: Snitte- 5/7-2008 |Visa alla inlägg
  • Snitte- 5/7-2008

Lekar någon?

Tjo!!

vi ska ha massor av lekar!

tipspromenad för gästerna om oss (brudparet) typ hur väl känner ni oss.. ;)

Ett sort korsord för gästerna att jobba med tillsammans..

Sedan ska mina väninnor och min familj annordna en massa lekar för oss (brudparet) typ, kunna svara på en massa frågor om varandra och så...

ett bröllops som jag var på band de en ögonbindel för mannen och tog upp 10 kvinnor av gästerna varav 1 var hans nyblivna fru... genom att bara känna på hennes händer skulle han gissa vem som var hans... :) hahaha (han gissade rätt)

Ett annat bröllop jag var på kunde inte mannen blåsa tuggummibubblor så då kom hubba och bubba... hahaha i badkläder och skulle hjälpa honom han fick tugga och öva inför allihopa Vilket asgarv!!!

• Snitte- 5/7-2008

jo, ett annat bröllop jag var på fick mannen i uppdrag att härma sin nyblivna fru i olika lägen... typ: han kommer hem och har glömt tanka bilen.. hur reagerar hon...

Barnen vaknar mitt i natten och skriker... vad gör hon?

M.m

hihi man kan ju hitta på hur mycket som helst!!

• Snitte- 5/7-2008

Någon mer som har genomfört eller sett lekar på bröllop..? jag tänker ha massor av sådant men har inte kommit på så mycket än....

• Snitte- 5/7-2008

Hahaha netnet den har jag lekt i skolan men aldrig med vuxna kan nog vara en rolig syn ja! Väldigt bra lek för gästerna att leka innan brudparet anländer faktiskt!

Svar på tråden Lekar någon?