• Glücklich

Holmåkra Loge

Holstan: Vi ska gifta oss på Söderslätts Bygdegård om 2 veckor och innan vi bokade det kollade vi också på Holmåkra Loge. Vi hade nog tagit det också om det inte varit för att Söderslätts Bygdegård vara gratis att låna och för att Jan, som är ansvarig där, varit så in i trevlig. (Det var visserligen Petra och Johan också...)
    Jag ville i alla fall bara rekommendera vår lokal så du fick lite tips!
    Den ligger lite förbi Ängavallen.

• Glücklich

Holstan:
    Du får gärna vara "fräck" och fråga det. Vi betalar 345:-/kuvert och då ingår ALLT utom alkohol och tårta. Dessutom är personalen där till kl. 1 och kan då servera "er sprit" i baren. Efter 1 får man vara kvar utan personal så länge man vill. Bra va?

Vi har ju inte haft festen än, men jag har varit i kontakt med många som varit där och de har varit supernöjda. Vi har dessutom fått fantastiskt trevligt mottagande och uppbackning från Jan, som håller i det, hela tiden.

• Glücklich

Holstan: Japp, vi har valt 3-rätters. Tycker det blir skönast så med lite spring och alla får sitta ner och bli uppassade!

Ja, lite börjar jag nog allt bli nervös, men vi har haft så mkt att göra, så vi har knappt hunnit tänka än. Tex så flyttar vi till en ny lägenhet IDAG och denna gången har vi lyxat till det med flyttfirma, så vi inte "går-in-i-väggen" på köpet. Så fort vi kommit i ordning kommer vi nog att "hinna" börja bli nervösa.

• Glücklich

anders fru:
    Den ligger förbi Ängavallen på vägen till Trelleborg.
    Den ligger precis i anslutning till vägen, men låt er inte skrämmas av det för väl inne hörst inget av trafiken.

Svar på tråden Holmåkra Loge