• anders fru

Holmåkra Loge

Hej, vi var där i tisdags och träffade dessa två kanon människorna, Petra och Johan heter dom. Stället var jättebra, med scen och bra belysning mm. Det enda som vi tyckte var lite tråkigt var stolarna, dom var typ gamla skolstolar. Men man kan inte få allt här i världen, så vi bokade den till vårt bröllop den 18/8-2007 det gäller att vara ute i god tid. Vi och många av våra vänner är musiker och vana att spela på bröllop, vi vet av erfarenhet att folk inte vill gå hem kl. 01.00. Där får vi vara hela natten om vi vill, dom hade också många bra tips om mat, kyrka, dukning mm. Rekomenderar stället varmt, man kan göra det man vill själv och resten kan man hyra in.
    Vilken datum skulle ni vara där i så fall?

• anders fru

Glömde säga att i onsdags skulle dom lägga singel på hela innergårnen, det kommer säkert att bli ljust och fint

• anders fru

Holstan:
    Holmåkra loge ligger 1 km norr om Vellinge, kostnaden var 3000:- för själva bröllopsdagen, 1000:- för att få komma dit och duka dagen innan, samt 20:- kuvertet om du vill använda deras porslin.
    Vi har bokat den den 18/8-2007 så då är det upptagen

• anders fru

Glücklich:
    Oj vad billigt, nyfiken på var Söderslätts byggegård ligger? Jag vet att jag varit där för flera år sedan men minns inte.

Holstan:
    Jag funderar också på att ha buffé, tycker att det skulle vara skönt att slippa sitta stilla i flera timmar. Fast samtidigt är det skönt att bli uppassad när man för en gång skull har chansen

Svar på tråden Holmåkra Loge