Inlägg från: pickolina |Visa alla inlägg
  • pickolina

Valkar på ryggen - hjälp

Smal säger du, ja men även smala människor kan ha fett.. ;) Det enda som hjälper är träning. Då bränner du fett, formar kroppen med muskler och stramar upp huden. Att ha en bh som inte sitter åt för mycket är oxå en sak att tänka på så klart. Men för att förändra kroppen är det träning som gäller.

• pickolina

Lurline

Jag såg oxå det programmet och ja det kan bero på både att bh´n är för liten och att den är för stor. Men det ger lite olika typer av valkar... En bh ska ju varken vara för stor eller för liten, båda ger fula resultat.
    Nu upfattade jag det dock som att TS pratar om "julgransfenomenet" på ryggen och det är inget som blir värre av en för stor bh.

(Om jag uppfattade det hela rätt alltså...) :)

• pickolina

Detta:

If you have the dreaded back fat, you probably think your bra is too tight, but you're wrong?your bra is too big. Wearing the bra lower on your back with a smaller band size will completely eliminate the back fat.

-Är skitsnack! :D

• pickolina

Lurline

Det är absolut relevant tycker jag.. Många gör det felet och valkarna blir värre än de behöver om man har en för stor bh men en för liten bh är inte heller lösningen. Ett av felen många gör, förutom att de har för stor omkrets är att de har bh-bandet för högt upp på ryggen, precis som de beskriver på Oprahs sida... Däremot så tycker jag de uttrycker sig lite fel, fettet och valkarna försvinner ju inte magiskt bara för att man har rätt storlek.. Skratt...

• pickolina

ProudWoman

Ja visst blir det ett mycket bättre resultat och för vissa kanske valkarna "försvinner".. På mig gör de det inte och inte på mina kompisar, min mamma eller min syster heller.. Å inte gjorde de det på testpersonerna på Oprah heller. Det blir mycket finare, det argumenterar jag absolut inte emot men de syntes fortfarande.

• pickolina

h-b

Ja jag tänkte nästan att det var det du syftade på. Lät så... Jappz, bara att träna på.. ;) Åldern kommer ikapp oss alla, tyvärr.. *s*

Svar på tråden Valkar på ryggen - hjälp