• mariestrom78

De tog min karl imorse....

Imorse kl.ca 09.00 hörde jag(som brukar vara svårväckt) att det tutade utanför. Nakenfis som jag sover smög jag upp och tittade mellan persiennerna.Jösses en hel tomtearmé med karlar.

Jag sa till min sambo att nu är det dags!

Snabbt som ögat var jag tvungen att ta på mig ngt anständigt när hela högen inom kort våldgästade och nästan knackade in dörrn...

Jag har inte hört ngt av dem från hela dagen!!!Känner mig lite orolig, men vet att han är i goda vänners händer...

Min möhippa väntar imorrn, då jag fått brev i veckan av okända.Jag ska packa ner en väska med massa konstiga saker och invänta kl.09.00 imorgon bitti vid ett träd!!!

• Svar på tråden De tog min karl imorse....
  • mariestrom78

Halloj kompis!
    Hur e läget?Själv är jag helt slut idag...up och ner och nu verkar en liten nerförsbacke visa sig...Men jag ska upp ock!!!Vi e lite sådär osams när vi ska planera det sista som är kvar...han tycker att jag ska kunna lära mig att släppa saker, medan han inte förstår riktigt att det är det som är svårt...Så nu har jag tjurat i 1 1/2 dag och har mest ont av det själv...

På torsdag har han lovat att visa ska ta itu med bordsplaceringen...

Hoppas det går bra på sommarjobbet och att tanten inte tråkar ut dig för mkt.GRATTIS TILL DET NYA JOBBET OCKSÅ.Vad gott att veta att det väntar ett jobb efter sommarjobbet...

STORA KRAMAR MARIE

• Bröllop 060812

Jag ska strax gå och lägga mig!
    Är helt slut efter dessa dagar på nya jobbet.....

Men det är jättekul....förstår att du loggat ut men vi hörs via sms eller mail....

Kram

• Bröllop 060812

Vet att ni skulle planera idag men undrar ändå om du är här*s*

Kram

• mariestrom78

Halloj!
    Hoppas att midsommarafton varit bra...Själva blev det en lugn tillställning, med god mat, fotbollsgolf och allmän god pratstämning...Idag ska vi nog kolla på storbildstv nånstans och käka mat och heja fram de gulblåa vidare!!!

Håller på å raggar utmarscheringslåt(fortfarande), har du några nya tips???

Har kollat Concerning hobbits(sagan om ringen), Oh la la la jag vill ha dig med Ulf Lundell, Can´t take my eyes off of you(fast snabbare variant) samt Shirley Clamps Att älska dig...F-N VAD SVÅRT DET KAN VARA DÅ!!!

FOTBOLLSKRAMAR MARIE

• mariestrom78

Sverige suger....trist för oss att inte få heja fram dem mer...Tänkte vara här en liten stund, så har du vägarna förbi kan vi väl MSN:a lite granna...

KRAMIZZZZZZZZZZ

• Bröllop 060812

Tack snälla du för en trevlig kväll i stressens tecken*s*

Du har ju snart gift dig så då får du ta hand om yrpannan*s*....och ge massa tips och ideer....

Ska sätta mig och göra vigselprogrammet nu tänkte jag!

Krya på dig nu!

Kram S

• mariestrom78

Hoppas det gick bra med vigselprogrammet, fattar inte vilket tempo du har att rpata och göra allt samtidigt!!!

Nu känns det bättre, men ska nog ock planera en del...finns lite att pyssla med ju...Allt ordnar sig säkerligen med både vårt och ert bröllop, det känns inte så nu för stunden dock.Bara det MESTA är klart efter generalrepiTionen med värdparen på söndag känner jag mig nog lugnare.

VI HÖRS VÄNNEN.
    KRAM MARIE

• Bröllop 060812

Här är det rörigt som skam men det ordnar sig väl*s*

Jobbar hela helgen och även måndag...ledig tisdag har du tid eller lust eller båda så hör av dig så kan vi tjata bort en stund!

Kram S

• Bröllop 060812

Saknar min kära väninna här*s*

Du sliter väl inte ihjäl dig????*asg*

Kramen till dig!

• Bröllop 060812

Så är du då gift och på en härlig bröllopsresa...Miss you baby....

Är verkligen ledsen att jag inte kunde komma och titta på er i kyrkan eller komma på öppet hus,hade verkligen sett fram emot det...
    Men man kan ju inte styra sin egen hippa*s*

Hoppas vi ses så fort ni kommer hem!!!

Kram S

• mariestrom78

Hello darling!
    Nu är jag hemma, kul att prata med dig på telefon, du låter ju lugnare än lugnast.Skönt, det behöver man vara för att nerverna kryper lite närmre ju närmre det blir även om man tror att man har koll...

JAG VET NI KOMMER FIXA ALT GALANT, lite smågrejer får man dock stå ut med och inte ha kontroll på.Man är så uppe i varv och hinner inte ha koll på allt utom sig själv, mannen och hela stämningen...

Vi får verkligen dejta framöver och jag vill ju ha mina kryddor...ler...

KRAMIZ FRUGAN ALEXANDEERSSON(ska skicka papprena idag el.imorgon)...

• Bröllop 060812

Hello baby!

Jo då nu är man ledig idag och ska ta med syrrans tös och köpa skor och prova klänningen*ler*

Känner mig fasligt lugn och det kan oroa mig lite*asg*

Hoppas nu det blir bättre med svägerskan så hörs vi på söndag....hade gärna träffat dig på torsdag i Skövde om det hinns med?
    Jag måste fixa en del ärenden där och tänkte vi kunde stråla samman!

Kramen till dig!

• mariestrom78

Halloj oboj!
    En får tacka för fikan och bröllopsfixet och jeanshandlandet idag...ler...

Hoppas mascaran passar, tips att prova den och känna och se hur det ser ut

GUDARS VAD NI E GULLIGA, som bjuder oss till bröllopet...Finns det plats för en tjötmumrick till alltså...asg...Då har ju jag också mkt att tänka på nu helt plötsligt!!!Mannen arbetar ju som sagt och känner även nog (fast han inte säger ngt) att han inte känner er eller rättare sagt knappt träffat er och helt oväntat få komma till bröllop...han e nog lite blyger på den fronten.Vi får börja med en fika helt enkelt allihop eller ngt, eller hur!

Hoppas du förståt vikten av att höra av dig om det är ngt mellan himmel och jord, VAD SOM!Kanske tips om krystvärkar som jag tänker på i första hand...

Känns som om jag inte får ngn bröllopshemsida gjord, det är ju bara du och jag som är intresserade av varandra...
    Den hemsida jag fått av fotografen, dvs.samtliga kort från själva bröllopsakten 15.00 och fram tills att maten serveras finns på:
    www.winlof.se/alexandersson

Det tar dock tid, jag som ej har bredband. Det finns en flik för kyrkan, en flik för när vi anländer till Wrågården. Vi väntar nu "bara" på de bröllopskorten som e tagna innan bröllopet vid klosterruinen samt på själva festuppdukningen för sig...

HOPPAS VERKLIGEN NI KOMMER FÅ ETT MINNESVÄRT BRÖLLOP ATT ALLT BLIR SÅ BRA DET BARA KAN BLI,ALLAS HUMÖR ÄR PÅ TOPP:) OCH BAJSVÄDRET HÅLLER UPP!!!

Stora kramar vännen Marie

• mariestrom78

Halloj Sarah!
    Hur e läget? Hoppas på bra. Själv är jag igång på jobbet, jobbar 75% till slutet av oktober om det inte känns bättre innan dess att gå upp till heltid. Undrar hur det ska kännas då, för nu känner jag mig rätt bra...Ska dock fortsätta m.medicinen i 2-3 månader till, vilket jag inte vill men förstår att man inte får avbryta för tidigt.Har du tips?

Har du slutat med dubbelarbetandet nu? Skönt att bara jobba på ett jobb liksom...ler...Undrar när vi ska få till en tid på Msn tro...ler....så jag kan skaka din dator lite du vet... :)

Kramar Marie

• Bröllop 060812

Hej lilla hjärtat!

Jo du ska inte sluta för hastigt med medicinen den ska trappas ner i sakta mak....allt för att du ska må så bra som möjligt...du ska se att det kommer att gå fantastiskt....du verkar motiverad och ta det nu bara lugnt så ska du se att det löser sig...jobbade sista dagen inom psykiatrin idag och ska nu bara ägna mig åt ett jobb*s*

Ska till fotografen imorgon efter jobbet och välja ut korten...

Hör av mig via sms gumman!

Kram

• mariestrom78

Halloj oboy!
    Tack för ditt stöd, ja här gäller det EN sak i taget minsann. Är glad att jag klarade dagens arbete bra, trots en miljard stressfaKtorer:frågvisa och nervösa mammor som skolar in sina barn, barn som skriker å är ledsna och förstår inte ett ord svenska...fröknar som tjötar hål i huvet på en så man kommer knappt ihåg vad den ena sa, rast är inte att tänka på, i personalrummet pratas det mkt jobb svårt att koppla av...barn bajsat ner sig på golvet, konstiga telefonsamtal.ALLT PÅ EN GÅNG VERKLIGEN!!!HUALIA!

Tur att jag bara jobbade en kort dag idag, för huvet orkade inte med mkt mer idag...Samtidigt e jag STOLT för jag fixade det, och hade minsann inte ont i hjärtat!!!

Hur går det på ditt jobb, inga bajskorvar på golvet iallfall hoppas jag...

Vi hörs på lördag ang.blomstershoppingen...
    STORKRAM MARIE

Svar på tråden De tog min karl imorse....