Bröllop060812:
Ja, då var det överstökat(men jag väntar nog en hippa till, pust...)
Min möhippa var SÅ OTROLIGT BRA ORDNAD!!!Vilka kamrater jag har...orkar ni läsa så beskrivs hippan, så "kort" jag kan nedan:INNAN NI LÄSER BÖR NI VETA ATT JAG SOM PERSON HAR INTE ONT AV ATT GÖRA BORT MIG
1) Blev hämtad av en okänd 60 årig störtskön gubbe i bil. Han hade en skylt med texten Käringa xx på ena sidan och "Sexbomben xx på andra sidan...Han hade även en bukett blommor till mig.Vi åkte runt i Falköping i ca en timme och jag trodde hela tiden vi skulle stanna men inte då...
2)Väl framme vid ett konditori väntade typ 10 tjejkompisar. Skumpa och ombyte till "bondmora" med blå (för tajt) kjol, förkläde, träskor med raggsockor och två "tyska" flätor upprullade på huvudet samt fräknar och starkt rouge, samt väska.
3) Göra bort mig på stan. Hela min utstyrsel hade fickor folk skulle få öppna mot betalning. Jag fick dra skämt, dansa breakdance, läsa böcker och sjunga för barn,dansa på torget...
4)Matdags.
5)Spelade in skiva:med låtarna Det börjar verka kärlek banne mig, I am so exited och "Stockholmi mitt hjärta fast omgjord text om min blivande". Jag har aldrig sjungit så starkt och tog i ändå från tårna. Kompisarna låt på backen av skratt. Jag fick även spela in småtexter med "snuskiga" fraser till min blivande...
6)5-kamp i Skultorp(som jag har misstänkt). Vårt lag vann och tur var väl det. Har idag dock massor av blåmärken sedan jag satt kvar görlänge på "tjuren". Det var görskoj att prova på sumoklädsel och de stora boxn.handskarna...
7)Bastade och duschade samt hade tjejmys och snack. Fick b.la läsa ett brev från några vänner som ej kunde vara med, det var så fint så jag grät typ varannan mening...sån är jag!
8)Utklädning nummer två, som en lack och läderbrud med piska!!!Kort läderkjol, svarta höga stövlar(som jag blev ca 1.85 lång i), svarta tajta linnen och porriga strumpbyxor inkluderat en hårdrockstjejs sminkning och nagellack...Kände inte igen mig och kände mig GANSKA PORRIG...
9)Pizza och SEXPARTY, med olika sexgrejer. Köpte en hel del och det var det värd tjejer...(jag har adress om ngn vill köpa ngt!)
10)Fick bli inspelad när de intervjuade mig ang.frågor om min respektive. Då brast det igen och jag blev så lycklig när jag skulle berätta hur jag känner för min blivande...
11)Fick sätt "bananen" rätt på min blivande som var uppkopierad på en nakenbild...Jag hittade rätt.
12)Utgång och fest. Slog många grabbar på rumpan med piskan, uppskattad av grabbarna men de flesta tjejerna tittade snett på mig..Shit happens girls!
13)Hemgång ca 02.15 då jag blev som mest full och vinglig...
14)Hemskjutsad till min darling. Hade även fått ett par "tanttrosor" som tjejerna hade satt fast en "skattkarta" och ritat på så min blivande skulle hitta rätt väg till "skatten"...Han lyckades inte just den natten...
ALLTING FILMADES och det lär väl visas på bröllopet, hoppas inte bara bilderna på mig i lack och läderutrustningen, då vi även ska göra en egen bok till min blivande i olika poser...