• mariestrom78

De tog min karl imorse....

Imorse kl.ca 09.00 hörde jag(som brukar vara svårväckt) att det tutade utanför. Nakenfis som jag sover smög jag upp och tittade mellan persiennerna.Jösses en hel tomtearmé med karlar.

Jag sa till min sambo att nu är det dags!

Snabbt som ögat var jag tvungen att ta på mig ngt anständigt när hela högen inom kort våldgästade och nästan knackade in dörrn...

Jag har inte hört ngt av dem från hela dagen!!!Känner mig lite orolig, men vet att han är i goda vänners händer...

Min möhippa väntar imorrn, då jag fått brev i veckan av okända.Jag ska packa ner en väska med massa konstiga saker och invänta kl.09.00 imorgon bitti vid ett träd!!!

• Svar på tråden De tog min karl imorse....
  • Bröllop 060812

Gud vad spännande det låter ser fram emot vad våra vänner hittar på med oss!!!*ler*

• mariestrom78

Ja, verkligen.Jag undrar vad alla saker jag ska stoppa ner i ryggsäcken skall användas till...

Väntar du ock på hippa?

• Bröllop 060812

Jaaaa det närmar sig väl flera möhippor kan jag tänka mig*s*

Vad är det för spännande du ska packa ner då?

• mariestrom78

Bröllop060812:
    Ja,b.la:
    smink,hygienartiklar,pass,gosedjur,svampbok,sovsäck,kort på min blivande,kondomer,Alvedon,1 dl havregryn,stora örhängen,svarta stringtrosor, svart pushup bh, bikini,tandborste,hårspänne.....

Vem vet om jag ock åker på flera hippor.Jobbigt när man inte har ngn kontroll längre...men samtidigt pirrigt och spännande ;)

LYCKA TILL VI BÅDA VILL JAG SÄGA!!!

• mariestrom78

Fick precis samtal från min bror som är med på min sambos svensexa.Han skulle skicka foto via mobilen till min mail ang. hur min sambos utstyrsel ser ut!!!

Wiiiiiiiiiiiii.............

• Theannapanna

I morgon tar de min....är jag mesig som är nervös över vad hans bästa vänner skall göra med honom??

• mariestrom78

Theannapanna:
    Nej,nervositeten finns där,jag lovar. Dock har min bror ringt några gånger nu under kvällen och sagt att all går bra. Jag har dock inte fått prata med min blivande...Har sett kortet på honom nu:
    IKLÄDD BLÅ TAJT TJEJBADDRÄKT MED ROSA BALLERINAKLOJ OCH GULDMEDALJ RUNT HALSEN!!!

Mig tar de imorgon bitt, så snacka om att JAG är nervös

• 17/6 -06

hi hi kul kort det måste ha varit

Hoppas du får en kul hippa!

Både jag och min blivande har råkat ut för skenmöhippa/svensexa och denna helge blir det ingen "riktig"

Hans är nästa lördag och jag satsar en slant på att min är då också

• Theannapanna

Hoppas din dag är skoj "mariestrom78"! Sitter på nålar...får jag en bild med min gubbe i blå ballerinadräkt o rosa kjol så svimmar jag :)

• Bröllop 060812

Marie:
    Hoppas allt har gått bra för er båda och att ni är nöjda!

Kram

Svar på tråden De tog min karl imorse....