• Haapala

Bra frisör i Uppsala

Jag skulle vilja ha tips om duktiga frisörer i Uppsala. Ska gifta mig i oktober men vill vara ute i god tid.
    Någon som har bra erfarenheter av någon bra frisör i Uppsala. Kram Eriksson snart E Haapala

• Svar på tråden Bra frisör i Uppsala
  • helena_h

ah, vad ska jag göra nu då?

• augustibrud1

Ring och kolla med salong violett, hon är jätte duktig och lite billigare. hon du skall prata med är ägaren som heter jeanette

• lovanf

Jag ska göra min uppsättning på Hårjouren som ligger brevid upplandsmuséet. Alexandra är jätteduktig och trevlig. Har redan gjort en provuppsättning, men ska dit igen veckan innan bröllopet och göra en till plus provsminkning. Skönt att ha gjort det i så god tid innan bröllopet, jag gifter mig i augusti!
    Lycka till tjejer!

• helena_h

hittar inte telefonnumret till salong violett.

• Haapala

Hejsan,
    Jag har nu bokat tid hos Magnolia då dom både sätter upp håret och gör makeup. Jag har bara pratat med Pernilla i telefonen men tycker att jag har fått bra kontakt med henne så det känns bra. Hon ska dessutom fixa håret på mina näbbar (dom är i största laget 7 och 11) men dom vill verkligen det här.

• augustibrud1

Violett HB
    Börjegatan 8
    753 13 UPPSALA

Telefon: 018-55 35 80

Skickar här adress och telefon till violett
    mvh camilla

• Tiff

Sanna Panna

Jag har också bokat Marika, hon är urgullig tycker jag. Engagerad och duktig.

När gifter du dig?

Har du gjort någon provuppsättning ännu?

• Sanna Panna

Tiff -

Har fått tid för provuppsättning i mitten av juli (gifter mig 12 augusti). Den skulle ta ca 2-3 timmar. Sen har hon bokat in ytterligare en tid, veckan innan vigseln då vi provar igen och kollar så allt är okej.

Har bara klippt mig hos henne en gång nu innan men hon är verkligen supergullig och jag är helt övertygad om att det blir kanonbra med uppsättningen!

• niky40

sanna panna och tiff

JAg har klippt mig hos marika i tre år och tänkte också fråga henne. Kan inte ni lägga ut ngt när det är gjort och berätta om ni är nöjda och vad kalaset stannade på?

Vore väldigt tacksam.

• helena_h

jag var till nima på lilla klippet på min bröllopsdag och blev verkligen jättenöjd med håret!

• okt2006

helena_h: vad bra att du blev nöjd, du som var lite orolig innan...

• Sanna Panna

Har nu gjort min första provuppsättning hos Marika (som numera flyttat från Hårkompaniet och finns istället på Hair Design, i hörnet Dragarbrunnsg/St Olofsgatan). Hon tog sig tid och lyssnade på mina tankar och tittade på de bilder jag tagit med för att visa ungefär hur jag tänkt mig. Jag kände att hon var lyhörd och var engagerad och duktig. Håruppsättningen blev jättefin och hon var noga med att påpeka att det var en provuppsättning och på bröllopsdagen kommer hon lägga ner mer tid på detaljer så att allt blir perfekt.

Ska tillbaka nästa vecka för att provsminkas + kolla igenom att allt känns bra med håret.

Tydligen ska Mahnaz som också jobbar på Hair Design vara jätteduktig på bruduppsättning (hon blev rekommenderad av en tidigare kollega när jag ringde runt. Hon sa att hon sett henne göra massor av uppsättningar och att hon var duktig). Jag var i alla fall mkt nöjd med Marika, hon är mjuk och go i sättet och det ska bli kul att bli omhändertagen av henne på den stora dagen...

Svar på tråden Bra frisör i Uppsala