Bra frisör i Uppsala
Jag skulle vilja ha tips om duktiga frisörer i Uppsala. Ska gifta mig i oktober men vill vara ute i god tid.
Någon som har bra erfarenheter av någon bra frisör i Uppsala. Kram Eriksson snart E Haapala
Jag skulle vilja ha tips om duktiga frisörer i Uppsala. Ska gifta mig i oktober men vill vara ute i god tid.
Någon som har bra erfarenheter av någon bra frisör i Uppsala. Kram Eriksson snart E Haapala
Vi ska också gifta oss i Uppsala i oktober. JAg har bokat Magnolia Design:
www.magnoliadesign.se/
Välkommen också till oktober 2006-tråden!
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1610936.html
Estetica ( vaksala torg) har jätteduktiga frisörer!
Caroline på Hår & Häpna.
Anna på Hair Team är otroligt duktig! Jag och tärnan gjorde hår där, vi hade hela undervåningen för oss själva hela tiden, två frisörr och en assistent som knäppte kort, passade upp, till och med sprang och köpte cola till mig. Vi klädde på oss där efter också. Det var ganska dyrt, ca 3000, men för två frisyrer och 2 plus 3 1/2 timmes arbete så...
Gå inte till lilla klippet i alla fall... Vet i och för sig inte hur de andra är, men han som klippte mig för ett år sedan dödade mitt hår. Och gjorde samma sak på en vän till mig... Jag har fortfarande inte repat mig...
andreas flicka, är det nima du menar? han ska fixa mitt hår på bröllopsdagen, nu blir jag rädd!
vad hände med håret?
Jag har bokat Marica på Hårcompaniet (hon flyttar till Hair Design nu i sommar). Kanontjej, har bara klippt mig hos henne en gång men hon verkar toppen! Har bokat in mig på TVÅ konsultationer för att allt ska bli perfekt (hon ska göra min make-up också). Hon tar 850 kr/timme och då ingår konsultationerna (hon räknade att det skulle ta ca 2-2,5 timmar).
jag är nervös nu!! någon som hört något mer om lilla klippet?
Jag ringde och pratade med lilla klippet, men dom var inte speciellt hjälpsamma+ att dom var ganska dyra. En kompis till mig hade varit där och hon var inte nöjd, då bestämde jag mig inte för att anlita dom.