Ni som gifter er i blekinge...
..hur tar ni er från kyrkan?
..hur tar ni er från kyrkan?
får väl ringa...
martinsson2be... hyrs den gamla forden ut? Vi känner inte för att åka citroenbuss.....
Nu har vi också kommit en bit på väg:) Igår köpte vi papper till inbjudningskorten, de ska fixas nästa vecka. Bröllopsresan är bokad, menyn är så gott som bestämd. Viner ska bestämmas innan 5 juni då vi åker till Tyskland. Min klänning hänger hemma, min blivande ska boka kläder innan helgen. I helgen ska jag kolla underkläder och skog. Ringen hämtas om tre veckor. Pust!
Blivande fru G,
skönt att ni kommit igång!!När gifter ni er??
Smulibul...jag tror inte att han vill låna ut sina gamla bilar ( har flera olika ; men jag kan fråga...
Ja, vi har tagit ett ordentligt ryck efter en liten paus (jag ska ALDRIG planera bröllop och flytta till hus under samma år igen!!). Vi gifter oss den 9 september i Augerums kyrka och har festen på Bubbetorp.
Hej ! Cooloa killar har jag inte hört något om tyvärr ! Gifter mig den 17 juni ; en månad kvar sharp!!!!!!ska bestämma meny idag !!! sen är det nog bara vigel/fest program kvar !! och hur vi ska göra med dukning va kul att vi startat en liten tråd !!!! Nån som gifter sig i ronneby opps glömde måste ju träffas prästen oxå !
Augerums kyrka är jag faktiskt komfirmerad i! Den är jätte mysig, det är kanon fint på Bubbetorps gård med, jag var där på bröllopsmässan i mars.
Jag är också konfirmerad i Augerums kyrka. Har också firat skolavslutningar där många gånger. Den är sparsmakat utsmyckad men stor och ganska maffig. Vi valde mellan Augerum och Amiralitetskyrkan. Det som är trist med Amiralitetskyrkan är att det kan bli "kö" utanför om det är många bröllop på samma dag, vilket det var på vår dag.
Jo jag vet, det har du rätt i! Jag har det problemet nu att det är ett bröllop innan oss, jag är jätte orolig för att de inte ska hinna ta slut i tid, eftersom jag vet att de ska ha massa sånger etc och mina gäster vill ju vara där i tid. men men det är som jag har förstått det inte någon efter oss i allafall, vi gifter oss 16:00. Vilken årgång är du Blivande Fru G?