Jag har haft problem i flera år, men dum och generad som man är så väntade jag flera år innan jag ens berättade något. Min blivande tyckte förstås att det var konstigt att jag behövde gå på toa och hade ont i magen hela tiden men han väntade väl på att jag skulle känna mig säker nog för att prata om det. Jag gick till doktorn i februari och har gjort en massa tester som kamera upp och kamera ner, gluten tester, cancer tester, you name it. Jag är nu 29 år. Mina tabletter heter donnatal, och som sagt de gör att tarmarna lugnar ner sig. De är jätte dyra så jag tror att det är därför de inte finns i Sverige ännu, men för mig är det helt klart värt priset. När jag gick till doktorn efter flera år med detta var jag på väg att få nervsammanbrott, så hemskt var det. Jag vet inte om jag någonsin kommer att bli 100%, men nu vet alla i min omgivning om det så de vet att inte stressa mig eller komma med dåliga nyheter på ett "dåligt sätt"
Jag tor att om jag skulle äta lite bättre så skulle det nog bli lite bättre, men jag vägrar överge McDonalds och broccoli