• alpha

Svullen mage - tre veckor kvar! Vad göra?!?!

Ja... som rubriken säger... min mage är jättesvullen och uppblåst, brukar inte vara det. Har precis slutat med hormonspiral och börjat med kopparspiral, kan det spela roll?! Tjejer, har ni något bra tips för att få ner en svullen mage?! Jag hade tänkt ha "slimmande" strumpbyxor under brudklänningen, men det räknade jag med när jag hade min "normala" mage, inte denna boll! Vad göra?!

• Svar på tråden Svullen mage - tre veckor kvar! Vad göra?!?!
  • alpha

Junibrud2006
    Hmm, kan ju vara värt att testa. Hittas på Apoteket eller?!

Linslus,
    Jag äter varken mycket vitt bröd eller mejeriprodukter, så det är nog inte det som spökar i mitt fall... men jag kan ju försöka undvika det helt fram till bröllopet. Vad gör man inte! :)

• alpha

Junibrud2006

Tack, ska testa både BioDrain och I Form! :)

• alpha

Är BioDrain en sådan tablett...? Kan inte alls det här, har aldrig haft problem innan...

• alpha

Hmm, där ser man! Men det låter lite läskigt... ingen risk att man får vätskebrist?!

• alpha

Jag kan inte hitta tidningen I Form någonstans!! Morr! Har varit inne i 7 Eleven, Pressbyrån, ICA och diverse små kiosker (Vasastan, Sthlm). Ingenstans! Konstigt...

• alpha

junibrud2006

Snällt! Adress: madeleinealpha@hotmail.com

2007
    Ok... så det kan bero på spiralen... då lär ju inte saker som är bra för magen hjälpa kanske, utan snarare vätskedrivande...

Lioness *förlovad*
    Ska kolla!

melie
    Tack för tipset, ska gå till en hälsokostaffär. Tänkte det var bra att läsa I Form först, men har ju inte lyckats där... :)

Tack alla för alla tips! :)

• alpha

Kummin?! Ja, det känner jag också igen... Någon som vet?

• alpha

Som Linslus sa, men tack ändå. :)

• alpha

LindyLou
    Vad är det för? Bättre matsmältning, överflödigt vatten?!

• alpha

LindyLou
    Men du vet inte vad det gör...?

• alpha

Toppen, tack! :D Man vill ju veta vad man stoppar i sig ;)

• alpha

LindyLou

Tack!! :) Ska kolla på Apoteket idag.

Svar på tråden Svullen mage - tre veckor kvar! Vad göra?!?!