• september bride

Brudar som ska gifta sig i aug i nässjö eksjö området? del 2

Ja nu va det ett tag sedan vi skrev här på men jag kan alltid hitta på något...
    I går va vi och bokade våran härliga smekmånad,resan blir till Thailand i 3 veckor ska bli sååå skönt!!!
    Min m2b:s kläder är bokade,min tiara är inhandlad och skor....
    Men min klänning får vänta en liten stund till,håller ju på att gå ner i vikt och nu har jag lyckats gå ner 23 kg är sååå nöjd över mig själv!!!

Hoppas det går bra för er andra!!!!

• Svar på tråden Brudar som ska gifta sig i aug i nässjö eksjö området? del 2
  • Henrics tjej

Jag säger bara HERREGUD vad duktig du är!! Vilken viktminskning! Vi har oxå bokat bröllopsresa till Thailand nu - det känns så himla härligt! (ibland ser jag nästan mer fram emot resan än själva bröllopsdagen... )

• september bride

Henrics tjej
    när kommer ni att åka??? Vi åker den 18/1-07....

• GithKat

Hello tjejer, kul att se lite liv igen i den här tråden (ok fortsättningstråden) Vad skönt att åka till Thailand.. är bara lite lätt avis.. Själva har vi ju köpt hus, något som jag tjata om i förra tråden..*S* Men på grund av husköpet blir det ingen resa.. inte just nu iallafall.. Kanske längre fram vi får se. Ni kan väl njuta lite extra från mej istället. *Nä nu kalla kudden.. jobba imorgon*

Godnatt säger katten

• MS MARY

Hej. OCH ett stort grattis till en sanslös viktminskning. Men vad har du gjort...Tänkte att det skulle vara skönt att gå ner lite jag med.... maila och berätta, skulle göra mig så glad. Tack för hjälpen. marianelander@hotmail.com

• J+S

Hej alla!!!
    Grattis septemberbride!!! Det måste kännas underbart.
    Thailand är visst populärt hör jag. Skrev ut vår biljett idag faktiskt. 4 veckor i thailand kommer inte bli så dumt. Vi åker den 14/1 -07. Håller med dig Henrics tjej, man längtar ibland mer till resan än till bröllopet men jag tror att det är för att man kan kanske mer förstå att man ska resa än gifta sig, eller???!!!

Jag va iaf i Stockholm i helgen och hittade affären som säljer den klänning jag ska låta sy upp, kände ingen wow-känsla men att tyda av sambons min så var det helt ok om man säger så.
    ha de fint!!!

• Henrics tjej

Vi tar en chansning och åker iväg direkt efter bröllopet den 19 augusti... Kanske inte bästa tiden för Thailand, men vi vill inte vänta utan tar "rubbet" på en gång! (Har ett husbygge som drar igång när som helst oxå, så då blir det en välbehövlig paus efter allt fixande. ) Resan går till Hua Hin, och de säger att det iallafall är lite bättre väder överlag på den sidan. Idag har vi varit och köpt tärnklänningar, ååååå så fina!

• september bride

ska till MaNi i jkpg på torsdag och prova klänning...... ska bli jätte kul,hoppas jag hittar vad jag söker..Ler....
    Hur går det för er andra???

• Henrics tjej

Jorå, det går sakta framåt. Men klänningen som håller på att sys upp "ligger i träda" till juni eftersom det är studentbalsäsong just nu och sömmerskan har fullt upp. Men det gör inget, för det är mycket nog att tänka på ändå. Ring, till exempel!

Svar på tråden Brudar som ska gifta sig i aug i nässjö eksjö området? del 2