• Eruraina

April 2007

Några fler som skall gifta sig april 2007?

• Svar på tråden April 2007
  • basketnettan

Eruraina:

Kul! Hur långt har ni kommit i planeringen? När ska ni skicka ut inbjudingarna?

• Eruraina

basketnettan :

Vi har kommit en bit på vägen, gör jag har inte kunnat hålla mig haha...

har fixat kyrkan, lokal, band, min håruppsättning + smink + nagler, har hittat en tjej här inne som skall göra inbjudningarna. vi har tänkt skicka ut inbjudningarna i december.

Ni då?

• basketnettan

Eruraina:

Oj, va långt ni har hunnit! Vi har bara bokat kyrka, lokal och frisör + smink. Vad är det för tjej ni hittat? Gör hon bra inbjudningar? Vill ha nått annorlunda men vet inte vad än. Våra gäster har en bit att åka så vi tänkte nog skicka ut i sept/okt.

• LNS

Eruaina:
    Vi gifter oss den 28 april...
    Ja vet de känns som om att tiden kryper fram men den som väntar....hihi. Vart gifter ni er???

Lisa

• Eruraina

LNS :

ja vipps är våran dag där... *ler*

Vi gifter oss i vinslövs kyrka. (Skåne)

Ni då?

planerat mycket?

• LNS

Till: Eruraina

Vi gifter oss i Östra torps kyrka, trelleborg..sen kommer vi att ha mottagningen i Smygehamn.
    Jag håller på med inbjudningskorten nu o sen tittar vi på ringar för fullt...så allt känns så roligt!!!!
    Hur långt har ni kommit???

• Eruraina

LNS :

Vi har kommit en bra bit på vägen.

kyrka, lokal , band är bokat.
    inbjudningarna är istort sätt bestämda, skall bara göras, en tjej här på bt som skall göra de åt oss. =)

har fixat med hår, make-up och nagler. bröllopsnatten och bröllopsresa är fixat.. *tänker*

tärna och ebstman är utsett och vi har frågat toastmastern och väntar på svar.
    och sömmerska är fixad... syrrans svärmor skall sy den... =)

tror det är "allt" som är fixat i dagsläget

• LNS

Till Eruarina!

Det var inte illa!! Ni har kommit en bra bit på väg, vad kul! Vi köpte vigselring till mig i veckan...den e så vacker!
    Bröllopsnatt, naglar, kyrka, ställe för mottagning, tärna, bestman och toastmaster e klart så vi e med på G!!!
    Vi var på bröllop i helgen och nu e man väldigt inspirerad till att fortsätta sitt jobb inför den stora dagen!!!!

Kram Lisa

• basketnettan

LNS och Euraina:

Va ni har hunnit långt! Känner mig helt bakom Känns iaf tryggt att man har bokat kyrka o festlokal. Sen är det väl bara att köra på!
    Lisa: Är du inte frestad att ta på dig ringen??

• Eruraina

basketnettan :

ja, har man bokat lokla och kyrka så har man dte på sin säkra sida... =)

I veckan skall vi höra med alexanders(min sambo) polares mobror som har en jätte fin gammal bil...=)

Svar på tråden April 2007