Är alla smala här?
Hej!
Frågade om vikr på ett annat forum och alla var supersmala!
Jag är 175 cm lång och väger ca 74 kh.
Känner mig knubbig och mår inte bra när jag ser mig i spegeln.
Vad är era siffror?
Är ni nöjda?
Hej!
Frågade om vikr på ett annat forum och alla var supersmala!
Jag är 175 cm lång och väger ca 74 kh.
Känner mig knubbig och mår inte bra när jag ser mig i spegeln.
Vad är era siffror?
Är ni nöjda?
här är en till kortis. 1,50 och väger mellan 45-46 är nöjd med vikten men kroppen behöver tränas lite efter två graviditeter.
jag är 158cm och väger 60kg känner mig tjock.
Håller på att motinera och äta rätt får se om det ger utdelning.
Är 174 cm lång o väger 64 kg. Vikten är jag nöjd med, men skulle vilja omfördela formerna lite mer dock.. *s* Jobbar på det inför sommaren. :D
jag är 158 cm och väger 50 kg. Har gått ner 6 kg, men det tog mig jääättelänge. Nu är jag nöjd och hoppas kunna hålla vikten.
Jag är 172 cm och väger 55 kg. Är en sån filur som skulle kunna äta hela Estrellas chipsfambrik utan att gå upp ett hekto. Det ligger liksom i familjen...
Vill bara säga en sak till alla er tjejer som på något vis funderar över er vikt. Jag har alltid varit smal och därför aldrig funderat särskilt mycket över vikt, kost, dierter etc. Jag vet också att vissa kompisar som är naturligt tunna tänker detsamma. Jag funderar inte heller över andras vikt, kost och dieter. Jag ser det liksom inte! Vad vill jag egentligen säga, hmm.. Jag tror det är så att det afta bara är ens egna ögon som ser de extra kilona, inte andras ögon. Alla är fina som de är!
Vägde mig för en vecka sen för första gången på 5 år, tycker inte vågen säger så mycket. Är 162cm (och en halv) och väger 49kg. Har haft samma storlek sen högstadiet, men känner att jag borde börja träna eller nåt. Usch, att man är så lat...
Strunta i vikten!
Fråga dig själv:
-Mår jag bra? (Psykiskt och fysiskt?)
-Tycker min blivande make om mig och min kropp?
Jag hoppas verkligen att svaret är ja på båda frågorna! Om inte, så tror jag nog inte att lägre vikt är lösningen på problemet! Att må bra och känna sig vacker handlar inte om sifforna på personvågen!
Så tycker jag i alla fall!
Annars håller jag med flera andra talare: Promenader är motion, meditation, lugnande och uppiggande på samma gång!
Och jag upprepar: Strunta i vikten.
Vi är ett litet kompisgäng som umgås ofta. Det är helt klart hon av oss som är "tjockast" som är vackrast, har vackrast former och figur. Kvinnlig! medan vi andra är spetor eller normala men utan särskilt rolig figur. Den tjejen motionerar och tränar regelbundet, vilket jag inte gör alls, något som borde betyda att hon kommer må bättre än jag senare i livet trots femton kilo mer...
Flummigt skrivet men poängen kanske syns?
Jag är 177 cm lång och väger 49 kg. Jag är ganska nöjd, är tunn som en pinne och plattbystad, men har liksom lärt mig att trivas med det. :)
Jag är 162 cm och väger 51,5 kg. Har lyckats att gå upp från 42-45 kg och mår toppen nu när jag väger mer. :)