Är alla smala här?
Hej!
Frågade om vikr på ett annat forum och alla var supersmala!
Jag är 175 cm lång och väger ca 74 kh.
Känner mig knubbig och mår inte bra när jag ser mig i spegeln.
Vad är era siffror?
Är ni nöjda?
Hej!
Frågade om vikr på ett annat forum och alla var supersmala!
Jag är 175 cm lång och väger ca 74 kh.
Känner mig knubbig och mår inte bra när jag ser mig i spegeln.
Vad är era siffror?
Är ni nöjda?
Jag är ganska smal, 179cm 61kg (sist jag vägde, har ingen våg...)
Men är nog inte så mkt nöjdare för det ändå... man hittar alltid något att klaga på! Att vara frisk är viktigast!
Pimsan! Jag är 176 cm och min IDEALvikt är 74 kg! Det visar hur olika vi alla är och känner1 :)
Jag har vägt 69 kg en gång i mitt vuxna liv - då såg jag ut som ett skelett - ingen rumpa, inga bröst, alla revbenen syntes i urringningen - INTE fint alls!
Så mitt mål är att väga 74 - 75 kg igen ngn gång det här året. Jobbar på min vikt med sund kost och LÅNGA promenader och går så sakta ner - jag väger mig inte just nu (blir så tävlingsinriktad och börjar äta på ett sätt som jag inte kan upprätthålla när jag märker att vågen börjar gå ner), men jag tror att jag väger ca 80 - 82 kg nu. Jag hoppas vara nere på 74 - 75 kg i höst ngn gång - det går långsamt.... men det GÅR! :)
Smal & snygg :)) 165/55. Men visst finns det dagar då man inte är nöjd med sig själv. Det tillhör nog människans natur: att bli bättre, finare, duktigare, etc.
Carma
Livsnjutare
17 kg lättare sedan 4 år tillbaka
Jag är nog kortast är...bara 159 och väger 51. Gick ner 9 kg för några år sedan och nu är jag såhär...
Jag är 174 cm och ska ned från 93 till 68 typ och jag tycker du låter rätt small ändå!
Här finns ju typ 8 trådar om viktnedgång, så jag tvivlar på att alla är smala. Själv är jag smal, så jag smiter ut från den här tråden igen.
Längd 160,5cm (viktigt det där med 0,5cm
Vikt 46-47
Hoppar in med ett brak i diskussionen. *Brak*
Vad du än gör - börja inte banta! Det är ingången till ett livslångt helvete med vikten som en jojo. Jag har hållt på i 20 år och gått upp och ned. Det var först när jag slutade banta som jag fick stopp på den långsiktiga uppgången med ett par kilo per år i snitt.
Jag är stor och tjock, har FÖR STOR erfarenhet av att banta. Det som gäller är att börja röra på sig, det finns inga genvägar.
Promenera! En promenad före frukost, en på lunchen, gå hem från jobbet eller liknande och långpromendader på helgen. Inte allt på en gång bara ....:) - i vart fall inte från början.
Nej, inte är jag smal heller...
Är 176 och brukar väl ligga mellan 75 och 80 kg och är väl inte helt nöjd med det men mår inte dåligt av det heller. Trivselvikt kan man väl kalla det!
För tillfället är jag tyngre, födde barn för tre månader sen och man kan väl lugnt påstå att det fortfarande är några kilon kvar sen dess...
Jag vet inte riktigt var jag ligger nu men skulle tro runt 85 eller så. Vill gärna ner till 75 igen innan jag gifter mig. Men jag har ju lite tid på mig ännu så det ska nog ordna sig!
Är 168 cm och väger ca 57-58 kg...
Skulle vilja ha bort min put mage men då ska man väl äta rätt med