En av mina killkompisar berättade om en lite rolig/tråkig händelse han själv varit med om..
En av hans bästa kompis skulle gifta sig och grabbarna ordnade med svensexan dagen innan bröllopet. Under kvällen söp dom brudgummen redlös, klädde av honom naken och satte honom på ett tåg utan några som helst pengar (minns inte längre vart tåget gick men det var väl till någon ända av landet, avreseort sthlm). Följande morgon vaknar brudgummen bakfull, naken och pank och har ingen som helst aning om var han är.. kan tillägga att han inte hann hem till bröllopet och han pratar inte längre med sina f.d. killkompisar... Någon som klandrar honom för det??
Vid ett annat bröllop var min killkompis bestman och bestämde sig för att spexa lite med sin vän. (han hade då i gott minne den fadäs han varit med och medverkat i under ovanstående svensexa så han ville absolut inte förlora ytterligare en vän).. Nåja.. svensexan avlöpte, vad jag vet, utan större fadäser och bröllopsdagen kom. Under själva vigselcermonin i kyrkan kunde brudparet inte fatta varför så många gäster fnissade hejdlöst i de främre bänkarna. Det visade sig senare att min killkompis hade skrivit med svart tjock penna under brudgummens skor "Help me" (ljusa sulor på skorna) hihihi.. lite roligt faktiskt och brudparet hade väldigt kul åt det senare