• Rat

Bröstförstoring (5)

Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?

• Svar på tråden Bröstförstoring (5)
  • heather

då fick du också vänta lite förstår jag hur lång tid tog operationen när du gjorde ögon samtidigt? och hur länge har du planerat att vara hemma?

• fiore

hej

vill bara nämna att runda gelehallon på plastikkirurgruppen kostar 38 000 kr.

Skall lägga in i juni e det tänkt... :)

• Rat

Hallå tjejer! Åh vad många "nya" som hittat hit! Välkommna. Det är här alla trevliga tjejer hänger
    Jag har haft mindre ont i mitt tillknuffde bröst och det hade inte svullnat tyckte jag så jag åkte aldrig in till kliniken. Stack och jobbade i stället. Jag ska ju ta stygnen på ons. så jag får höra vad Charles säger då.
    Gör det ont att ta bort stygnen? Ryser bara jag tänker på att ta bort stygnen runt vårtgården där jag lyft.
    Ska ev till Madrid direkt efter

Famousfairy
    Du är så himla duktig! Du måste känna dig jätte stolt över dig själv som klarat detta själv. Det är så underbart att höra hur nöjd du verkar. Jag är också SUPERNÖJD med resultat, hoppas bara smärtan avtar snart och att jag slipper komplikationer och fler knuffar. Ja du man stavar lite extra konstigt när man går på tabletter
    *KRAM*

• EnYsterSyster

Rat

Det gör inte ont att ta stygnen. No worries !

• EnYsterSyster

Rat

....jag tog mina själv. Går på trettio sekunder, jag hade inte lust att åka åttio mil för det !

• heather

det vågar jag mig inte på väntar till på tisdag då det är min tur att plocka stygn.

rat, när gjorde du din op och hur länge väntade du med att jobba?

jag tänkte gå tillbaka på torsdag (då har jag varit hemma 6 dar) jobbar iof på kontor, så man slipper lyft och sånt

• Toot

Jag hade tänkt vara hemma i två veckor. Tror ni det räcker med en vecka?? Jag jobbar i butik så jag har lite lyft... men inte massor.

• Rat

EnYsterSyster
    Du är tuff du

Heather
    Snart tre veckor sen jag opererades. Jag började jobba efter elva dar tror jag. Men det var lite för tidigt kände jag. Arbetar på förskola och det är ett högt tempo med många barn som knuffar och buffar.... Fy säger jag. Man vill ha dom på hundra meters avstånd just nu faktiskt, svårt för dom att förstå varför man plötsligt blivit så stel och avståndstagande. Jag brukar vara busig, kramig och mycket rörlig av mig i vanliga fall

• Yaia

Hellu allihopa!!

Är ny här och kikar runt lite, jag har följt er alla en bra stund ni men kännar att nu skulle det va skönt att dela med sig med några som vet mer..:)

Jag ska op mej om två veckor, jag är asnervös men det är väla alla mer eller mindre antar jag...det jag undrar är hur ni mådde efter narkosen, vet att det är väldigt individuellt eftersom jag jag jobbar på djursjukhus, det är ju nästan samma sak där;)
    Sen har jag bara tagit ledigt två veckaor, vet inte om det är för lite, vad säger ni som återgått till arb efteråt...och jag tycer ni varit riktigt duktiga som genomgått detta, heja er!! :)

• heather

Narkosen var inga problem för mig, var lite sömnig efteråt men annars mådde jag prima. Åkte hem 2,5 timme efter jag vaknat men då var jag lite vinglig.

Det gör fortfarande ont när jag hostar, skrattar eller nyser. Hade nog förväntat mig att det skulle vara värre.

Svar på tråden Bröstförstoring (5)