• hjartat73

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 & 2007 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3
  • ~emma~

*Smurfen* - dina kompisar måste vara ogifta... annars försöker man väl inte kräva brudens uppmärksamhet så tätt inpå bröllopet, när man har massor att göra? Men de kanske bara tog en chansning för att de vill ha dig med till Stockholm? Men jag håller med dig, ibland känns allt jobbigt med bröllopet!

• *Smurfen*

~emma~

Det är de dom inte är, hon har 2 barn och har varit gift i 10 år.

Nu kanske jag är löjlig men jag vill vara utvilad innan bröllopet, känns som man vill att allt skall vara över, suck...

Är så trött på allt, planeringen, allt!!!

Men å andra sidan så får jag använda min klänning;)

• hjartat73

*Smurfen*
    Vi får gäster från Polen men jag sa till min sambo direkt innan vi bjöd att de kan inte bo hos oss innan bröllopet hur stort hus vi än har.
    Nu måste du stampa foten i marken och sätta stopp för du kommer att vara sönderstressad till din egen bröllopsdag och det vill varken du och nog inte dina vänner heller.

• ~emma~

Nej det är klart att man ska vara utvilad på sin bröllopsdag!!

• *Smurfen*

Nu har jag bokat bröllopssvit på mäster johan , m2b ville ha bröllopssvit men det blir den billigare varianten 2000 kronor (inte billigt men det kan vara värt det) hihihiiii...

• hjartat73

*Smurfen* har du som Puh76 skrev tidigare inte kollat The Mayfair hotell? De har olika bröllopssviter och en del av dem har tom jacuzzi.

• hjartat73

Inte tom jacuzzi utan till och med *skrattar*

• *Smurfen*

hjartat73

Jo jag vet, men man bara kan inte säga så till dem ... usch önskar jag kunde förklara trad. å allt annat... men det känns skönt att att ha bokat hotell på natten för oss den 27 maj. Vår lägenhet kommer bli som en flykingsförlägning... typ 20 pers!!! Suck...

• hjartat73

Kan inte din svärmor och svärfar ha hem en del till sig....de har väl hus eller?

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3