• Beling

Billiga blockljus?

Hej!

Jag tänkte länge att jag skulle ha värmeljus i fina hållare, men sen slog det mej att värmeljus slocknar ganska fort. Och då skulle jag sitta som på nålar och stressa på att de måste tändas igen =). Så nu har jag tänkt mej blockljus. Men vi ska ha ca 100 gäster och blockljus är inte direkt billiga. Någon som vet var man kan få tag på riktigt billiga (över 10 cm höga)? Finns det nån grossist på festmaterial här i Stockholm? Hoppas nån kan hjälpa mej.
    Mvh Beling

• Svar på tråden Billiga blockljus?
  • Skärgårdsbrud 6 maj

Varsågod

• Pippi Pelikan

Indiska har också billiga blockljus, som dessutom är otroligt fina i massor av färger.

• brud0610

Ingen som har sett lila blockljus någonstans???

• Pippi Pelikan

jag har köpt lila blockljus samt tvåfärgade blockljus (lila och silver) på Indiska.

• Skärgårdsbrud 6 maj

Lila finns på Willys.

• caja

Mörkt vinröda blockljus är jag på jakt efter, men det verkar vara en bristvara.. ingen som sett några sådana någonstans?

• Skärgårdsbrud 6 maj

Med risk för att låta tjatig men mörkt vinröda finns på Willys :-P

• caja

Då får det bli en tripp till Willys och kika snart då. Tack!

• Skärgårdsbrud 6 maj

Det var så lite så. I fall att fler undrar över färger så har Willys (vad jag kommer ihåg just nu): Ljusblå, mörkblå, ljusgrön, mörkgrön, orange, lila,röd, beige, vinröd, vitt, brunt. Hm dom har nog fler färgvarianter men eftersom jag bara köpt blå ljus så riktade jag in fokus på dom.

• guldlock

Rusta har billiga blockljus

• Skärgårdsbrud 6 maj

guldlock

Jasså är det du som har snott mitt namn! Jag har hetat Guldlock på internet i 8 år och skulle naturligtvis heta det här också men där fick jag nej, det är upptaget. Hihi.

(Förlåt TS för att jag vek av lite från ämnet)

Svar på tråden Billiga blockljus?