• Beling

Billiga blockljus?

Hej!

Jag tänkte länge att jag skulle ha värmeljus i fina hållare, men sen slog det mej att värmeljus slocknar ganska fort. Och då skulle jag sitta som på nålar och stressa på att de måste tändas igen =). Så nu har jag tänkt mej blockljus. Men vi ska ha ca 100 gäster och blockljus är inte direkt billiga. Någon som vet var man kan få tag på riktigt billiga (över 10 cm höga)? Finns det nån grossist på festmaterial här i Stockholm? Hoppas nån kan hjälpa mej.
    Mvh Beling

• Svar på tråden Billiga blockljus?
  • Fru Cinderella

ikea är ju rätt billiga

• Skärgårdsbrud 6 maj

Willys tycker jag har fina och billiga blockljus. Fast jag vet inte vad du definierar som billigt. Dom kostar 13 kr ungefär om jag inte minns helt fel. Men så brinner dom i evigheters evigheter också Finns en som är ungefär 10 cm höga och så en högre modell i lite olika färger.

• Hhanna

coop forum brukar också ha rätt billiga.

• Beling

Coolt, willis har jag inte tänkt på. Får ta och åka dit i eftermiddag. Tack.

Nån som vet nån grossit? Ni vet, som har servetter, dukat och grejjer?

• Skärgårdsbrud 6 maj

Martin Ohlsson har allt sådant och det i stora lager men man måste vara företag för att handla där. Om du inte har ett själv kanske du känner någon? Eller så åker du dit och säger att du vill registrera ditt företag där, får ett ett tillfälligt kort och ett papper som du får fylla i hemma. Då får du handla på det tillfälliga kortet

• Beling

Var ligger Martin Ohlsson? Pappa har företag så det går nog att fixa.

• Skärgårdsbrud 6 maj

Det ligger i Årsta. I företagsområdet/ industriområdet. Vet du vart jag menar? Dom har både lagret och stora affären där men på olika ställen. Jag handlade där för första gången igår och åkte först till fel ställe men dom ligger inte så långt ifrån varandra. Om du vill ha mer intruktion för att hitta där så kan jag försöka beskriva bättre

• Beling

Nej då, jag ska nog hitta. Tack ska du ha, Skärgårdsbrud, det var ett bra tips.

Svar på tråden Billiga blockljus?