• drea

Oups...lite snabb 4

Så var det dags att skapa en ny tråd, kallad GRÖNA GUBBARS TRÅD! PÅ denna tråd diskuteras allt mellan himmel och jord, och varje fredag har vi fest... och eftersom det är fredag i dag, när denna tråd startas så säger jag välkommen och SKÅL!

• Svar på tråden Oups...lite snabb 4
  • Hej baberiba

Gerda

Hur stor lgh är det?

Kanske finns hunks på munkmuseet:D:D:D

• Gerda

En mini mini trea på 60kvm!!!

• Hej baberiba

Gerda

Är det lönt?:D

Hur litet bor ni i idag då?:D

• drea

God middag mina damer!

Har precis sjungit studentsången med mina elever - de har haft mösspåtagning! Åh vad söta de är i sina vita mössor, man skulle vilja ge dem godkänt oavsett hur dåliga de än är!
    En elev höll tal för sin klass, det var så bra! Synd att eleverna inte blir kvar i höst! De är ju de som gör skolan!

Nej, nu blir jag sentimental! Sjung om studentens lyckliga dag...

• Hej baberiba

drea

Så då blir du helt själv till hösten eller:o

Då får du lära dig själv:D

:D:D:D:D

• drea

Japp, själv e bäste dräng! Jag ger mig själv MVG i betyg!

• Hej baberiba

drea

Bra med självförtroende:D

• Gerda

Hallåååååååååå tjejer!

Hemma fr Sverige... och i fullfart med att koppla in el, telefon... o internet om möjligt! Kommer att vara internetlös i hundra år känns det som! Flyttar idag!

Cheers

Ja du... är inte direkt välbetalda här så vi är rätt fattiga norrmän :( Men å andra sidan hade vi väl inte haft jobb i Sverige... så det är inte så mkt att välja mellan. En liten trea på 60kvm för 9000 exkl el o värme osv... *suck*

• Hej baberiba

Morrn:D

Gerda
    Huja vad dyrt..:o Men ni måste ju bo nånstans:D

• Gerda

:D :D :D Jovisst måste man ju ha tak över huvudet... min skalle är ju så söt ;)

Svar på tråden Oups...lite snabb 4