• drea

Oups...lite snabb 4

Så var det dags att skapa en ny tråd, kallad GRÖNA GUBBARS TRÅD! PÅ denna tråd diskuteras allt mellan himmel och jord, och varje fredag har vi fest... och eftersom det är fredag i dag, när denna tråd startas så säger jag välkommen och SKÅL!

• Svar på tråden Oups...lite snabb 4
  • drea

Cheers,

Ja vad kan de göra? De tycker att det är orättvist, men jag säger bara... " tids nog kan ni också bli lärare, och då kan ni göra likadant tillbaka till era elever" Då säger de inget mer...

I förra veckan hade jag laddat upp med en film, en CD skiva och godis, inför deras 5 timmars prov i svenska. Jag behövde dock inte sitta mer än 3,5 timmar och nån ro att kolla på film blev det inte heller... men det var skönt att sitta i soffan i alla fal...

• Hej baberiba

:D:D:D:D vilket skönt jobb du har:D:D:D:D

Så blir det när man är helt färdig lärare:D:D:D:D man kan slappa på lektionerna:D:D:D:D:D

• drea

Cheers,

ja, precis... det är det här jag har pluggat till i så många år! Och det var det verkligen värt!

• Hemligt ( fast inte längre)

Hello ladies!

Här skiner solen och livet är underbart

• Hej baberiba

drea

:D:D:D:D:D tror jag oxå ska bli lärare:D:D:D:D

• Hej baberiba

Hej hej hemlisen:D

Här är allt bara fint:D ska hämta ppr hos advokaten vid lunch sen ska jag fixa iordning dessa ikväll inför inskickning till UD och Kinalandets ambassad:D:D:D

Snart är vi klara...YIPPI:D:D:D:D

• Hej baberiba

Gerda

Din lilla *Smygis* komma här smygandes du skrämde nästan ihjäl mig..:o

:D:D:D:D

• Hemligt ( fast inte längre)

Vinkevink Gerda

Stor eloge till Cheers för att hon orkat utstå all denna byråkrati...

• Hej baberiba

Hemlisen

Tack tack tack;)
    :D:D:D:D:D

Den jäkla advokat ska ha 2500spänn för att sätta ett jä&%#"¤ sigill på och skriva en innehållsförteckning........:o vad har de i arvode egentligen/timme:o har ju svårt att tro att detta tog en timme snarare 30min...och 2500spänn !!:o

Jag ska fråga hur lång tid det tog och säger han 30 min så säger jag till honom om de verkligen tar 5000:-/timmen...:o

Ska jädrans pruta ner priset....tycker det var supermkt pengar.....:(

Svar på tråden Oups...lite snabb 4