• 15juli06

15 juli!!

Hur går det för er i planeringen?

Är era inbjudningar skickade? Vi skickar till helgen, ska lägga upp bilder sen. (de skulle skickats i början av mars men tiden stack i väg) Nu när listan är klar blev vi 82 st.

Längtar mig sjuk efter min klänning, den borde komma vilken dag som helst nu!

Berätta hur det går för er med allt är jättenyfiken!

• Svar på tråden 15 juli!!
  • micropop

Ok, jag förstår. Kul att den är välanvänd! :) Gravyren i mammas ring är tydlig fortfarande, och då har jag ingen lust att ta bort den. Men å andra sidan får jag inte plats med våra namn och datum också. Men det räcker väl att sätta vigseldatumet i förlovningsringen, eller?

Sorry, vi kanske kom från ämnet här lite! :)

• mocca_h

Godda Jagular. Jag hittade mina skor på Din Sko bredvid viktoria-gallerian. Jag såg nåns hemsida på bt och hon hade köpt likadana. De ser lite gammeldags ut med guldinslag och rund tå. Var inne där igen i måndags och såg dem inte men du kanske kan fråga.
    På Skocentrum (tror jag de heter) fanns några jättefina längst in till höger när man kommer in. De måste du titta på.
    Slöja och tiara köpte jag på Högtidskläder och där fanns också väskan som jag tidigare köpt på Atelje A&K.

• Jagular

Mocca_h: Tack för tipsen, skall smita in på Skocenmtrum idag om jag hinner

• JoJeB

Jag är så glad, mitt tyg har kommit till min klänning i dag. det var jätte fint. Så nu är det bara att välja tyg till livet också. Min klänning kommer vara 2 delad, med korsett liv.

• mocca_h

Hittade du skorna, Jagular? Visst är det härligt att Hagamannen är gripen?

• Jagular

Mocca_h: Tyvärr hann jag inte... jobbade över till halv 7 Men förhoppningsvis idag

Det är ju underbart att han är fast, trist bara för hans familj, dom är ju lika uthängda som han Tycker synd om dom men är ju lättad själv

• Janne71_JKP

kompleterar upp vår lista

Bröllopsresa bokad

Kantorn har godkännt utgångs marschen och dessutom lämnat förslag på annan ingångsmusik än den vi föreslog honom, den han föreslog tänkte vi från början men trodde inte den skulle vara möjlig och har inte ens nämnt den för honom

Var och lyssnade på vår kyrkosolist Mirja Qee
    när hon gjorde en spelning i Jönköping igår kväll och det kommer bli jättebra, hon var kanon duktig. ( www.mirjaqee.com )

//Janne

• Janne71_JKP

Igår var vi och lyssnade på en annan av våra solister och hon är bara så underbar, fick massor av tips och hon lät helt underbart.

På onsdag skall vi träffa kocken och diskutera maten.

23 av 92 anmälda.

//Janne

• Janne71_JKP

Nu har vi träffat kocken och det kommer bli kanonbra.
    Däremot måste vi nog hyra porslin för det som finns i festlokalen är inte så roligt och det kocken har på sin restaurang fungerar inte riktigt heller.

Jag var och provade kläder i förrgår och igår
    så nu har jag bokat mina kläder oxå.

Svar på tråden 15 juli!!