• 15juli06

15 juli!!

Hur går det för er i planeringen?

Är era inbjudningar skickade? Vi skickar till helgen, ska lägga upp bilder sen. (de skulle skickats i början av mars men tiden stack i väg) Nu när listan är klar blev vi 82 st.

Längtar mig sjuk efter min klänning, den borde komma vilken dag som helst nu!

Berätta hur det går för er med allt är jättenyfiken!

• Svar på tråden 15 juli!!
  • Esereth

15 Juli är vårt datum också.

Klänning och kostym uppsydda i Thailand. Vigselförrättare bokad. Lokal bokad. Trubadur till festen bokad. Toastmaster+madame tillfrågade.

Ingen fotograf ännu. Kollar på catering. Ingen tårta. Igen transportlösning ännu. VI vet inte vad vi ska heta ännu! Tittade på lite idéer till inbjudningskort i helgen... alltså inga skickade ännu...börjar bli dags för det. Vi tänker bjuda 72 personer, får se hur många som kan komma mitt i semestern.

Håller med om att det börjar dra ihop sig!

• 15juli06

här kommer jag att lägga bilder efterhand som sakerna blir klara

spaces.msn.com/bruttanmaria/

Även på denna sida hoppas jag kunna lägga ut lite bilder med tiden, men vill inte lägga ut klänning mm så gästerna kan se :)

www.supernemo.se

• JoJeB

Inbjudningar är skickade, kom fram till de inbjudena på "Alla hjärtans dag" Skickade dem så tidigt, då jag vet att många kommer att ha semester 15/7.
    Jag har sådan tur, min svärmor är sömmerska, mina morbröder är vis turbadurer. Så kläder(ej färdiga)och musik är fixat. Lokalen och kyrkan bokad.

• 15juli06

YES!!!!

Fick mail från Danmark nu på morgonen, min klänning skickas idag!! Borde vara framme innan helgen. Är SSSSÅÅÅÅ glad!

• Jagular

15 Juli här med vi har bokat kyrka, fotograf, frissa, lokal och maten är bestämd. Klänningen mätad och provklänning nästan klar

Var lite stressad före inbjudningarna blev utskickade, ah... ska jag vara ärlig så fick jag nästan panik för semesterlistorna skulle in på jobbet och vi har många långväga gäster och jag tänkte "shit" inbjudningarna måste bara ut innan folk skall bestämma sina semestrar och sånt men sen dom skickades ut har jag som gått ner i viloläge... tycker det fortfarande är så lååååång tid kvar...

• mocca_h

Hallo! Jag ska också gifta mig den 15 juli i Lycksele kyrka. I går var jag till Umeå och fick tag i slöja, löshår, tiara, väska och ett jättefint armband. Har ni bestämt menyn innan ni skickat ut inbjudningskorten uti fall att gästerna frågar när de osar?

• Jagular

Mocca_H: Vi hade bestämt menyn på nästan alla detaljer men vi ber dom som tar emot svaren att fråga om ev allergier och sånt.

Har du hittat skor ännu? Vi gifter oss i Umeå stadskyrka, så jag antar att vi kanske jagar skor i samma affärer eller så kanske det finns nåt superbra ställe i Lycksele så att jag skall fara dit och shoppa

• JoJeB

vi har lämnat in min m2bs mormors förlovningsring, för att sätta stenar i den, och ta in den så den passar mig. Kul att använda en ring till vigsel ring, som det finns historia i

• micropop

JoJeB:
    Kul att återanvända, det känns mer personligt! Själv ska jag ha min mammas vigselring från när hon och min pappa var gifta. Känns kul, fast lite konstigt också. Jag ska låta deras namn stå kvar i ringen. Hur gör du med gravyr i ringen?

• JoJeB

Av den gammla gravyren var det ej så mycket kvar så nu graverar vi den med vårt datum och våra namn.

Svar på tråden 15 juli!!