• Ängla

    Bröllopsträff för oss i Jönköping med omnejd

    Jag kan inte tyvärr, trist jag hade gärna varit med

    Det får bli nåt annat tillfälle igen snart!

    (den 9onde kan jag om ni ändrar er)

  • Ängla

    Gith, jag har tyvärr en annan lunchdejt då

    Gärna lunch nån gång veckan efter det, eller en snabbfika (förhoppningsvis ute i det fina vädret) runt 16:00 fre 9/6 i alla fall, vi kan ju hålla det lite öppet tillsvidare!

  • Ängla

    Jag kanske kommer förbi en snabbis efter jobbet, om jag hinner, måste hem rätt snart. Har inte med mig nåt kul att visa denna gång tyvärr...

    Lägg ett inlägg här om ni ändrar er för att det är få närvarande!

  • Ängla

    av rena rama turen råkade jag se detta precis innan jag skulle i väg...

    Hoppas ni får det trevligt på Silvan då, och när vi ses nästa gång eller är på msn kan vi ju bytas nummer så undviker vi att nån står och väntar på Claras eller så!

    kram så länge!

  • Ängla

    Sommarfest på jobbet den dan, syyyyynd..

    Vad sägs om en lunch nästa vecka för er som kan dagtid? Jag kan tis, ons eller tors. (i nuläget)

  • Ängla

    Bruden i stan, jag skulle tro att det blvit fel och att det är @ efter 2006 och innan spray.

    Låter spännande med ditt reportage! Hoppas jag får höra mer såsmåning om, kanske kan läsa ditt mail via Githis!

  • Ängla

    Jag kan inte den 30 juni alls tyvärr.

    Eftersom vi länge velat få i hop en lunch så tar jag mig friheten att föreslå lunchtider, om det inte funkar för dig bruden i stan så får du hojta till. Personligen kan jag antingen kring lunch eller efter fyra.

    BT träff
    Onsdagen 28 juni 11:30
    Ängla

    Torsdagen 29 juni 11:30
    Ängla

    Tiden går såklart att ändra bara det är hyffsad lunchtid! Och plats. nånstans ute under ett parasoll kanske

  • Ängla

    Githis, såg dig på msn först försent.. sorry. Kan du fw bruden i stans mail till mig? Vi hörs snart kram

  • Ängla

    Men Hellan ska vi träffas strax efter 11 istället, hinner du vara med längre då?

  • Ängla

    Fotograftillfälle? Jag trodde nog vi skulle börja med en vanlig träff...

    Men är det bestämt att bruden i stan ska skriva om oss plus fotografera redan på den träffen? Jag är inte helt säker på att jag vill vara med, inte innan jag vet vad det går ut på.

    Jag måste veta mer om reportaget, vad syftet är och vart det ska publiceras, innan jag bestämmer mig om jag ska vara med på träffen i så fall. Jag har ingen "anonym" mailadress, så antingen om du bruden i stan kan vara lite mer specifik här eller om Gith kan maila mig...

  • Ängla

    Hellan och Githis hade väl redan bestämt att det blir onsdag? För mig kvittar det vilken dag. Kanske är det lite mycket med två dagar i rad men jag kan absolut inte avgöra vem som inte ska få vara med typ...

    Dessutom, om bruden i stan ska göra reportaget hade det nog varit kul om både Hellan och AnelP är med, ni är ju två av stöttepelarna här inne! (om ni vill själva alltså). Kanske läge att föreslå en tid när både Gith (+ tärna), Hellan och AnelP kan va med?

  • Ängla

    Men Hellan, vi pratade ju om nästa nästa vecka, ons eller tors då. Betyder det att du kan nästa tors då?

    Onsdagen 28 juni 11:30
    Ängla
    GithKat
    Hellan (en snabblunch centralt i stan)

    Torsdagen 29 juni 11:30
    Ängla
    GithKat
    AnelP
    Hellan kan inte , är på begravning då...

  • Ängla

    Hellan jag skulle nog kunna en sväng i morn i alla fall! Men gärna lite senare än 11:30 på Malmborgs eller är det bästa tiden för dig?

    typ 11:50 eller 12 eller nåt

  • Ängla

    Hej brudar!

    Jag har bestämt mig för att inte vara med i reportaget nästa vecka, och kommer således inte vara med på träffen. Då är ni kanske inte lika bundna till lunchen längre? Kanske finns det en annan tid på dagen eller tidig kväll ni alla kan enas om?

    Det bör ju som sagt vara minst tre brudar för att det ska bli bra! Och att välja bort GithKat, Hellan eller AnelP, då blir inte reportaget komplett

Svar på tråden Bröllopsträff för oss i Jönköping med omnejd