• annki72

    Bröllopsträff för oss i Jönköping med omnejd

    Förra tråden blev avstängd, startar upp en ny

    Träff 28/3 kl 18.00 på tefanis

    Hellan
    AnelP
    Githkat
    Gittaren
    Sara81
    Annki72
    LoTTa
    Mrsblirms

    Fyll på lista om någon är glömd

  • Svar på tråden Bröllopsträff för oss i Jönköping med omnejd
  • hellanb

    Tyvärr har jag svårt att få in en lunch nästa vecka!
    Men vi får höras vidare om nån tänkbar mötestid...

    Hellan

  • bruden i stan

    vill gärna göra ett reportage om bröllopsplanering med utgångspunkt från en av era träffar! vad tror ni om det? är det någon som har en mailadress jag kan skriva lite mer detaljerat till?
    mvh en som både ska gifta sig och är reporter

  • GithKat

    Det låter kul.. du får väl hänga med på en träff vet ja så får du höra en hel del..*S* annars kan du maila mig på bttraff_githkat_2006.spray.se

  • Ängla

    Bruden i stan, jag skulle tro att det blvit fel och att det är @ efter 2006 och innan spray.

    Låter spännande med ditt reportage! Hoppas jag får höra mer såsmåning om, kanske kan läsa ditt mail via Githis!

  • bruden i stan

    Hej!
    Har mailat  GithKat nu och föreslog att jag kunde va med på en träff v 26 28, 29 eller 30 juni på dagstid i första hand (eller en annan dag kvällstid). Hoppas någon vill vara med!!!

  • bruden i stan

    alltså v 26 och sen datumen 28, 29 30 juni, gud så rörigt det blev

  • GithKat

    Tjejer jag har fått mailet och visst är väl vi sugna på att vara med i ett reportage

    Jag är ledig den veckan så jag kan alla datumen.

    bruden i stan: Enklast är om du skriver ner datumen och klockslag så skriver vi upp oss på de dagar vi kan. Sen tar vi den dagen som det blir flest namn på.

    Så alla nya och gamla tjejer, så fort bruden i stan lagt in datum, tid och plats, signa upp er!!! Så tar vi en trevlig fika alt lunch någon av dagarna och pratar bröllop så det sprutar ur våra öron. Tänk på att det är veckan innan jag gifter mig och behöver allt stöd jag kan få av er

    Kramisar Katten

  • Ängla

    Jag kan inte den 30 juni alls tyvärr.

    Eftersom vi länge velat få i hop en lunch så tar jag mig friheten att föreslå lunchtider, om det inte funkar för dig bruden i stan så får du hojta till. Personligen kan jag antingen kring lunch eller efter fyra.

    BT träff
    Onsdagen 28 juni 11:30
    Ängla

    Torsdagen 29 juni 11:30
    Ängla

    Tiden går såklart att ändra bara det är hyffsad lunchtid! Och plats. nånstans ute under ett parasoll kanske

  • Ängla

    Githis, såg dig på msn först försent.. sorry. Kan du fw bruden i stans mail till mig? Vi hörs snart kram

Svar på tråden Bröllopsträff för oss i Jönköping med omnejd