• annki72

blivit anmäld????

jag har blivit anmäld för något som jag inte har en aning om vad det gäller.

jag hade skrivit i nått inlägg jag gjort.

"jag har den skriv din mejladress här eller mejla mej + min mejladress!

vet inte vad det är jag gjort fel eller vad det är jag hade som jag ville dela med mej av

Hur får jag veta vad jag gjort fel???? vem mejlar jag för att få svar???

• Svar på tråden blivit anmäld????
  • Briderella

detta gäller försäljning av saker eller låtbyten och dyl....man får alltså inte byta eller skicka bla MP3or tillvaranda. inte heller låttexter osv...kanske något sånt du skrivit?

Annars får du nog maila BT och fråga

• annki72

Nä inte vad jag kan komma ihåg att jag gjort

Får väl mejla och fråga....

• Briderella

Du har juh skrivit:

"jag har den skriv din mejladress här eller mejla mej + min mejladress!

så någonting måste du ha som inte är "tillåtet" att vidarebefodra....

• annki72

det enda jag vet jag har som andra velat ha är vissa sång texter. men det är texter som andra har skrivit ut här.

Känner mej hel dum som inte kommer ihåg vad det är jag skrivit .....

• Briderella

maila BT och fråga då...

• annki72

Jag har gjort det nu, väntar med spänning på svar

• Hilde

anki72 sådant här är faktiskt inte säkert att du får svar på. Jag gjorde något misstag i början när jag var här på BT... hade en diskussion med någon som visade sig vara ett troll... hursomhelst så begrep inte jag varför jag också blev anmäld och mailade och frågade om det... fick dock aldrig svar.

• Ängla

Hör av dig och berätta vad det gällde, vad skumt.. De kanske tagit miste på dig och nån annan?

• sweet saint

Det är väl nån av "mammorna" här inne som inte fått sitt "anmäla insändare behov" tillfredsställd idag då kanske??

Dont worry.....

• Amazonas

Du är inte ensam!

Jag fick också ett meddelande idag om att jag hade blivit anmäld och varnad. Tydligen hade jag någon gång för flera månader sedan frågat en tjej i en tråd om hon ville att jag skulle maila något till henne.

"Om du fortfarande är intresserad kan jag skicka den till dig!" Hade jag tydligen skrivit...

Förmodligen var det väl en låt eller en låttext eller något.

Jag kan förstå att folk anmäler trakasserier, påhopp eller reklam. Men ibland blir det lite fjantigt. Att folk inte har bättre saker för sig!

Svar på tråden blivit anmäld????