• solstickan

Smycken till bröllopet

Vad tycker ni att jag ska ha för smycken på på bröllopet? Min klänning har en rak urringning och smala axelband. Det är små pärlor på livet som går ner lite i kjolen. Håret ska vara lockat och hängande och jag ska ha tiara. Hur gör jag med andra smycken? Blir det för mycket med halsband? Vad för örhängen skulle passa?
    Vad ska ni ha? Lånar ni, eller köper eller tar ni sånt ni redan har?

• Svar på tråden Smycken till bröllopet
  • Fru The

Det är en vacker klänning! Till den skulle jag bara vilja ha enkla smycken.. nått tunt silverhalsband eller så.. så inte smyckena tar över..

• Bellabop

Jag tycker att det är jättesnyggt med pärlor. Klassigt och elegant. Jag ska ha ett enkelradigt pärlhalsband och ett hårspänne med pärlor, till axelbandslös klänning och utsläppta lockar.

• Fru The

är man osäker så testa båda delarna och känn efter vad du vill själv! Du ska ju känna att du är den vackraste bruden!

• solstickan

Jag känner nog också för enkla smycken. Skönt att höra att det iaf inte är värsta stilbrottet att handla på glitter. Tack för alla råd!

• Fru The

Det enkla kan vara det fina.. Kommer själv köra så enkelt som möjligt.. Och allt måste inte handlas på dyraste stället bara för det är bröllop. Köp det du tycker om för det du anser att det får kosta. Bara du själv gillar det och tycker det passar så blir det bra! *lovar*

• Mno

Näe, jag har tyvärr ingen bild på mina smycken.
    MEn jag älskar verkligen glitter å glamour.. hihi..

Näe, varför ska man köpa dyra smycken när man ändå ska lägga ut så mycket på själva bröllopet.
    Å dom hade på Glitter, Raggazza mfl. Jätte fina pärlhalsband!
    Du Kanske ändå bara använder det 1 gång??
    Man vet ju inte....

Köp det du tycker bäst om!

• KalasAnnah

Kanske du kan ha ett sådant halsband med massor av små pärlor som sitter på någon typ av fiskelina, eller det liknar fiske lina i alla fall.

Jag har tänkt ha en tiara med strass och små strassörhängen. sen tänkte jag om det passar ha ett halsband som jag har sen tidigare. det är en lite rektangular plastbit med starss stenar och pärlor, den sitter på ett stelt silver halsband. lite svårt att förklara, men den är fin

Jag tycker verkligen inte att man måste lägga en massa pengar på smycken, bara man själv är nöjd. Dessutom kostar allt annat så mycket ändå

• spöket laban

jag ska ha en spets klänning och tiara med pärlor och strass och ett halsband från royalearl i vitguld med en stor vit sötvattenspärla hängande och matchande örhängen OCH slöja....har oxå funderat på m det blir för mycket...?

Svar på tråden Smycken till bröllopet