December 2006
Hej. Finns det några mer som ska ha ett underbart vinterbröllop i december. Hur långt har ni kommit med planeringen?
Hej. Finns det några mer som ska ha ett underbart vinterbröllop i december. Hur långt har ni kommit med planeringen?
Sara_80, för oss står det också lite stilla just nu.Känns ändå som om man skulle ha saker och ting under kontroll.
Fick mail idag från kocken som ska göra våran mat. vi ska ha förätt buffe och sedan tårta. Skulle vilja veta vad ni tycker om maten, vill ju att så många som möjligt av gästerna ska tycka om det.
Förrrätt
Avoccado och räktårta topppad med löjrom på sallladsbädd serveras vid bordet.
På buffèn
Tomatsallad
Ruccola och sparrissallad
Coleslow
Chilimarinerade kronhjärtan
Garbanzobönor i tapenade
Grekisksallad
Grönsaksratatouille
Helstekt oxfile med Conjakssås och Potatisgratäng
Ugnsbakad Röding med Hummersås och Potatismuffins
Bröd,smör och ost
Det verkar ju vara en kanonbuffé. Det finns nog något för alla i den... Använder ni er av catering? Vad får ni betala cirka per person för endast buffén? Intresserad då jag håller på och kollar priser för buffé.
vi får betala 350:- för buffen och förätten,det är inte catering.
Buffén ser super ut, tycker det var ett bra pris med med tanke på innehållet, får ni betala kocken ngnting eller ingår hans jobb i p/p ?
betalar inget extra för kocken.
Sara_80, det låter mumsigt!Och ett billigt pris också!Lyckat!
Hej alla!
fast det är ganska lång kvar till december så känner jag mig lite stressad! Mest över klädvalen! Vad ska jag ha för klänning? Det är ju vinter, skor?? Oj,oj! Vad ska ni ha på er? Eller är jag för tidigt ute med frågan?
:) :)
Nej, inte alls.Jag har också funderat fram och tillbaka.Inte bestämt mig ännu...
Även jag har funderat... Svårt när vädret kan variera så... Vet inte hur varmt man måste klä sig, om man kan ha skor elelr om det är bäst att ha stövlar...