• Sara_80

December 2006

Hej. Finns det några mer som ska ha ett underbart vinterbröllop i december. Hur långt har ni kommit med planeringen?

• Svar på tråden December 2006
  • *~9.12.06~*

Jo kul ÄR det!Kan knappt tänka på något annat.Man borde väl nog behärska sig lite.Det är ju ett tag tills...

• Sara_80

I helgen så var vi i festlokalen vi ska ha för att diskutera lite hur vi ungefär vill ha det. tjejen som har hand om det känns så duktig så detta kan inte gå annat än bra. Ska få menyförslag av henne i veckan. riktigt roligt:)

• *~9.12.06~*

Vad spännande!Berätta sedan vad ni ska ha på menyn.Jag funderar ännu!

• Örebrobrud

Jag ska också gifta mig den 2 december. Håller på att leta festlokal. Det är svårt att hitta en bra i Örebroområdet (som inte är för dyr men ändå är ganska fin). Ska titta på några lokaler nästa vecka.

Det är jättekul att planera. Jag har svårt att sluta tänka på det. Igår drömde jag t o m om färgteman.

• MalinPalin

Ho,ho! Jag gifter mig 9:e december! Har bokat kyrka, hotell!

• hönapöna

Här är en till som gifter sig i december är på självaste nyårsafton för att vara lite mer exakt. Vi har kyrka och festlokal bokat och jag har köpt klänningen så en liten bit på vägen har vi i alla fall kommit.
    Annars är jag oxå väldigt ivrig med att komma igång ordentligt... Sitter å dagdrömmer om hur inbjudningarna å brudbuketten kommer se ut :)

• Sara_80

hej. roligt att vi börjar bli några stycken. Hos mig står allt stilla just nu,men jag väntar med spänning med att få shoppa loss på panduro som öppnar här nästa helg. sen ska här kistras å göras inbjudningar.:)

• hönapöna

I går bestämde jag mig för hur korten skall se ut... nu är det shoppingdax!!!

• Majn

Hej

Jag gifter mig oxå i december. 14 december för att vara exakt. Vi gifter oss på en vardag (vet vi är lite konstiga) men vi gifter oss på vår 10 års dag! Har kommit så där i planeringen. Kyrka är bokad men inte lokal... Vi har svårt att bestämma oss. Känns långt kvar men samtidigt går det fort...

Svar på tråden December 2006