• Sara_80

December 2006

Hej. Finns det några mer som ska ha ett underbart vinterbröllop i december. Hur långt har ni kommit med planeringen?

• Svar på tråden December 2006
  • *~9.12.06~*

Vi gifter oss i december!Vi har bokat festplatsen.Det är egentligen det enda konkreta vi gjort...Det mesta har jag ändå klart i mitt huvud...Vissa saker har jag ändå svårt att bestämma mig för.Ni då, hur långt har ni kommit?

• Sara_80

Hej.
    Började tro att jag va helt själv. Vi har bokat kyrka och festlokal.Ska dit nästa vecka och planera lite meny mm. Annars har jag precis som du en hel del klart i huvudet.

• *~9.12.06~*

Vilket datum gifter ni er?

• Sara_80

2 december 15:00. ni då?

• *~9.12.06~*

Helgen efter.Spännande!Är du född 1980?Jag är född -81.

• Sara_80

japp är 80:a. vart ska ni ha eran fest...byggdegårg, resturang??

• *~9.12.06~*

Restaurang blir det.Enklast så, då man inte behöver fundera ut skilt vem som ska göra maten.Billigt blir det också, ca 35 ? för förrätt, huvudrätt och dricka.Ingen efterrätt.Vi kör bara med bröllopstårta...

• Venveltti

2 december. kyrkan bokad, sömmerskan kontaktad, färgtema bestämt, inbjudningskorten planerade + diverse detaljer... är jag för ivrig? heh

• Sara_80

nej då inte för ivrig:) är precis som du. fast jag försöker att ta det lite lugnt, men lätt e det inte.

• Venveltti

Nej det är inte lätt. Jag visste inte att det var roligt att planera bröllop (trodde att det var jobbigt), men det är ju hur kul som helst

Svar på tråden December 2006