• Hallen brud

Brudar i Jämtland/Härjedalen del 5

Hej alla!

Då var den gamla tråden stängd och vi öppnar såklart en ny.
    Passar på att tacka er alla för lyckönskningarna med bebisen och jag lovar att rapportera

Kramis
    Hallenbrud
    A

• Svar på tråden Brudar i Jämtland/Härjedalen del 5
  • Popis

Frösöbrud : det är min systers kompis så vi får ett bra pris mer vill jag inte säga, jag vet tyvärr inte vad hon tar. Men jag lovar att hon blir glad över att få sjunga på ert bröllop också. Har du kikat på vår sida, där står lite om henne?

• Frösöbrud

Popis: Ja då förstår jag att du inte vill säga priset ( men frågar man inget så får man inget veta hihi...) Japp jag har varit in på sidan, vilken fin sida ni hade förresten, det måste vara kul att ha en egen sida.

• Popis

Frösöbrud: ja vi är jättenöjd med sidan, det är en vän till oss som jobbar som webbdesigner som gjort den. I morgon kommer labb på slutet att försvinna. Eftersom vi skicka inbjudan i dag så den ska vara framme i morgon så måste sidan funka helt då.

• Frösöbrud

Hallenbrud: Hmmm jag tror att er bestman är min släkting, vilken liten värld vi lever i, hihi

• Popis

Frösöbrud : hur gick det med solisten har du ringt henne? Ville hon? Vilka låtar valde ni?

• Frösöbrud

Popis: Jag pratade med henne igår och hon ville! Vi vill oxå ha För alltid, sedan har vi inte bestämt oss riktigt, ska bestämma till nästa vecka. Tusen tack för tipset! Känns skönt att ha bokat en så viktig grej, men det är mycket kvar puh...

• Popis

Frösöbrud: ja det är ju perfekt för henne också att det är två vigslar efter varandra :D Bara att hålla tummarna att hon inte blir hes eller nåt till den 12 aug. På vårt bröllop ska hon ha akustisk gitarr som komp på två av låtarna och piano och saxofon på teds låt. Tror det kommer bli jättefint!

• Frösöbrud

Popis: Har du ordnat någon som spelar med henne eller? När jag pratade med henne nämnde hon bara att någon skulle spela piano.

• Popis

Frösöbrud: kantorn spelar piano, min systers kille spelar saxofon och hon själv skulle fixa en som spelar gitarr.

Svar på tråden Brudar i Jämtland/Härjedalen del 5