• Hallen brud

Brudar i Jämtland/Härjedalen del 5

Hej alla!

Då var den gamla tråden stängd och vi öppnar såklart en ny.
    Passar på att tacka er alla för lyckönskningarna med bebisen och jag lovar att rapportera

Kramis
    Hallenbrud
    A

• Svar på tråden Brudar i Jämtland/Härjedalen del 5
  • Popis

Pi-06: Grattis och lycka till! Låter som en underbar dag.

• Pi-06

Tack för alla gratulationer, tjejer!
    När vi har fått lite fler bilder kommer vi att lägga ut dom på vår hemsida, om ni vill se. Men i morgon åker vi till Italien på bröllopsresa, så det blir inte förrän om ett par veckor.

Ett litet tips: Vi delade ut brännbara cd-skivor i förfrankerade och adresserade kuvert, till de som hade digitalkamera med sig. Vi gjorde så istället för att ha engångskameror på borden, som annars är populärt. Vi har redan fått tillbaka några och hoppas på fler. Jättekul!

• Popis

Pi-06 : hahaha det där med cd skivor hade vi också tänkt göra.. vi har gjort cd fodral med adress och porto på :D

Lycka till på bröllopsresan!

• Åre bruden 07

Vilken smart ide Pi-06

• Pi-06

Popis: Visst skulle ni gifta er i augusti? Jag är imponerad av hur mycket ni har gjort med planeringen redan! Vi bestämde datum i mitten av januari... och cd-skivorna med kuvert fixade vi i torsdags, två dagar innan bröllopet.
    Ni kommer säkert ha gott om tid att slappna av lite den sista tiden, skönt!

• Popis

Pi-06 : jag har varit arbetslös så jag har haft mycket tid till planering och nu när jag har jobba känns det skönt att vi inte kommer att behöva stressa med något.

• Pi-06

Det låter jätteskönt. Det var ungefär så jag hoppades att vi skulle lyckas ha det trots att vi var lite sena i starten. Men vi hade ändå mycket att göra sista veckan, det är ju trots allt endel som man inte kan göra för långt innan.
    Men allt löste sig bra för oss ändå, trots endel stress innan!
    Det kommer säkert gå jättebra för er, fin hemsida ni har förresten!

• cissilla

Ett stort grattis till bröllopet Pi-06, hoppas bröllopsresan blir lika underbar den, skall bli kul att få se bilder sen, sköt om er och njut

• Klok?

GRATTIS Pi-06 och välkommen in i "fru-gruppen" som hänger kvar här på BT

• Sanasol

Pi-06

BRA tips! Vi hade eventuellt tänkt ha med den bärbara datorn så att gästerna kan ladda över bilderna direkt däri, men det kanske är onödigt eftersom det ändå är en fest. Hur mkt blev portot per CD?

• Hallen brud

PI-06:
    Stort grattis till er stora dag! Hoppas att bröllopsresan blir lika fin!

Med vänliga hälsningar
    "Medlem i gamla Fru gruppen som hänger kvar"

A

• cissilla

Tänkte bara höra hur det går för alla...
    blev ju lovad sol på min lediga dag, men blev lurad, så då tar jag en snabbis in hit först :)

• Popis

Hej hej.. för oss går det bra. Det börjar droppa in lite anmälningar nu. Ca 30 av 85 bjudna har tackat ja. Vi har beställt hjälmar till vår moppetur efter kyrkan, ska fixa lite slöjtyg och sätta på den.

Vi har varit på vigselinformation i kyrkan. Sen har vi bokat två killar som ska filma hela vigseln och festen och sen klippa ihop det till en dvd. Annars kan vi inte göra så mycket just nu.

Det är riktigt kul att planera. :D

HUr går det för er andra?

• Pi-06

Hej alla fruar och blivande brudar! Tack för välkomnandet in i fruklubben! Nu har vi varit hemma nästan två veckor efter vår bröllopsresa och fortfarande har vi inte hunnit plocka iordning allt efter bröllopet... Men, men det är ju inte så noga
    Resan blev jättebra, skidåkning i Alperna i härlig vårsol och försommarvärme i Verona och Milano, en bra mix med stora kontraster!
    Bilder har vi fortfarande inte lagt ut än men det kommer.

Sanasol: Det räckte med ett frimärke/kuvert. Men då hade vi inga riktiga cd-fodral i hårdplast utan bara papp-fodral. Vi hade 61 gäster (inkl barn) och hade gjort iordning 14 kuvert, det gick åt 9st. Hittils har vi fått tillbaka 4st, hoppas att det kommer några till. Men det är många bilder på varje cd så vi har mycket bilder, kul!

• Sanasol

Okej!!

Nu är jag spänd tjejjer! Mina ringar kommer i slutet av denna månad... pirrigt!!

• Popis

Visst är det så att den här tråden stängs den på måndag den 15:e maj?

Jag startar en ny tråd del 6 hoppas att alla hittar dit igen!

Svar på tråden Brudar i Jämtland/Härjedalen del 5