• Hallen brud

Brudar i Jämtland/Härjedalen del 5

Hej alla!

Då var den gamla tråden stängd och vi öppnar såklart en ny.
    Passar på att tacka er alla för lyckönskningarna med bebisen och jag lovar att rapportera

Kramis
    Hallenbrud
    A

• Svar på tråden Brudar i Jämtland/Härjedalen del 5
  • Edsåsen

Det är ordning på dig Hallen brud...vilken tur att du öppnat en ny...

Må så gott alla!

• Edsåsen

puffar lite så ni andra hittar hit...

• JavelinX

Går det att få en rekapitulation på vilka ni är och hur det ligger till i er planering?
    Själva gifter vi oss den 12/8 i Östersund
    /Jx

• Edsåsen

JavelinX:
    Välkommen hit...
    Bor i Åre och gifter oss i Storvallen, Storlien den 3 juni i år...

• Sindre

Bor i Östersund, gifter oss i Sollefteå i sommar!

• Popis

Vi gifter oss den 12 auigusti klockan 15.00 i Frösö kyrka, ska ha festen på Rödö bygdegård. Bor i Östersund... arbetslös så vet någon om nåt jobb så säg till :D

JavelinX: vart gifter ni er?

• Klok?

"Gammal" brud som hänger kvar och har separationsångest härifrån Vi bor i Östersund och gifte oss 14 maj -05. Hänger kvar här och kollar er lite då och då

• Klok?

Glömde säga välkommen hit till alla nya.

Såklart det är ordning på Hallenbrud, vi har ju liksom hängt här så länge så vi har liksom vanan inne och starta fortsättningstrådar

Popis: Jobb inom psykiatrin då med din utbildning? Har du ringt och kollat om dom är intresserade?

Min hemsida: www.je-online.se/Lena där finns kort från bröllop och andra kort också givetvis om ni är nyfikna av er

• Popis

Klok?: nä men jag tror att de skulle tycka att jag har för lite erfarenhet.. jag har ju inte fått jobb inom min profession sen jag tog examen :( Min utbildning är lite mer inriktad på personalfrågor så jag vet inte om det skulle vara rätt för mig. Men jag tar ju vilket jobb som helst det behöver inte vara inom min utbildning :) Fast jag undviker helst kassabiträdesjobb och äldrevård..

• Pi-06

Bor på Frösön och vi gifter oss i Frösö kyrka 8 april och har festen i Rödöns bygdegård. Har ganska mycket kvar att fixa med men det känns som om det mesta är under kontroll, tror jag
    Lycka till Hallen brud!

Svar på tråden Brudar i Jämtland/Härjedalen del 5