• Dolphingirl

jag gifter mig sommaren 2007

Hejsan på er! är det någon som har lite tips på hur man kan komma undan med ett bröllop som inte är för dyrt?

Är det nån annan som ska gifta sig sommaren 2007? vore kul att prata lite och byta lite tankar.

många kramar

• Svar på tråden jag gifter mig sommaren 2007
  • snäckan80

Vi ska också gifta oss sommaren 07 i Skåne. Håller på att leta lokal nu frenetiskt för att kunna komma vidare i planeringen. Som vår tan´ke är nu kommer vi bjuda mellan 80-100 gäster.
    Vi kommer att gifta oss borgerligt.
    Är gärna med på ett hörn.

• Fru Cinderella

Vi ska också gifta oss borgerligt utomhus *ler*

Har hittat en underbar lokal. Ska åka o kolla på den i maj o boka då. Vill se den när det är samma årstid som bröllopet.

Hur ligger ni i planerna?

• Blivande Fru Johansson

Tja!

Vi ska gifta oss den 30 Juni i en kyrka här i norrköping! Längtar tills dess..

• Dalabrud-07

Vill också vara med!
    Vi ska också gifta oss -07, har dock ingen månad eller datum klar än.
    Vi beräknas bli ca 120 st på bröllopet, om alla kommer

• Dolphingirl

oj! vi blir bara omkring 35 stycken

• Blivande Fru Johansson

Vi har bjudit 35 o sen hoppas ja alla kommer förhoppningsvis.. Blir bara nära o kära!
    Känns som det räcker..

• Blivande Fru Johansson

Ska ni alla laga maten själva? El catering? Vi hyr en herrgård så då tar man maten av deras catering. Blir buffe! Lättast att det passar alla..

• Dolphingirl

vi har inte bestämt oss ännu, jag vet inte vilket som är smidigast, funderar på fixa all mat själv men vet inte om jag vill det än

• Blivande Fru Johansson

ja tänker inte laga nån mat.. Känns som att tiden knappt kommer räcka till ända dom närmsta dagarna innan ändå.. Sen vill ja slippa stressa me d. jätteglad att hellre betala det extra o veta att maten blir bra!

Svar på tråden jag gifter mig sommaren 2007