Jag klarar inte av att leva med min mensvärk
Jag har haft ont sedan 07:00 imorse.. det började med att jag tog naproxen (som endast hjälper mig lite ibland, & då när jag inte får så hemska smärtor vilket blir ca var 3:e gång) .. iallafall..de hjälpte inte, så min förmiddag bestod av att mig sittandes på toa, liggandes på golvet med benen upp i soffan, fosterställning i sängen, illamående som jag fick tvinga tillbaks flera ggr eftersom jag ville behålla tabletterna.. mina kramper var så intensiva så länge att jag tillslut skrek & började gråta, för jag visste verkligen inte vart jag skulle ta vägen med smärtan....tänkte tom på att ringa efter en ambulans..VAD SOM HELST för jag klarade det inte. sen kom jag på att jag hade ett par gamla distalgesic kvar i skåpet som jag tog (fick dem för en operation för ca 3 år sen & mindes att de var sköna) & de hjälpte!! Jag kände mig slö & det var som en enorm befrielse.. nu fick jag dock veta att dessa slutat tillverkas :........( JAG BLIR SÅ LEDSEN!!!!!!! det verkar vara de enda som hjälp mig.... finns det något som fungerar som dessa? Eller andra alternativ? Jag orkar inte ha såhär ont.
kram från mig i söderort stockholm