Hej Anna!
Kul med en till som ska gifta sig i Gryt!
Vi hade en diskussion om detta tidigare pa BT med bla. Sara H som ocksa ska gifta sig i Gryts K:a i augusti.
Alternativen med frisorer ar som foljer, enligt de efterforskningar vi har gjort:
Gnesta: Salong Clipper , tele: 0158- 10600. Cecilia som jobbar dar ska gora mitt har och hjalpa till med make up. Deras pris for bruduppsattning ar dok ratt dyrt, ca: 2500:-, men jag har valdigt kort har och har darfor lyckats fa ett timpris om 300:- for vanlig uppsattning, dvs foning. Eftersom salongen ar liten kunde de inte gora tarnor mfl samtidigt- men det lar finnas nagon i Stjarnhov som kan gora uppsattningar. Ska forska i detta dock.
Annars finns aven en salong i Flen som gor uppsattningar. 25-30 minuters bilvag fran Stjarnhov. De gor sk. "Brudskladsel" vilket innebar haruppsattning for grundpris 595:- + 205:- i timmen. En sminkning kostar 250:-. De lat valdigt entusiastiska sa prova dem om du vill: 0157-103 29.
Har pa BT har nagon dessutom tipsat om Salong i Trosa, 45 minuters bilvag at andra hallet. Deras entusiasm lamnade daremot en hel del i ovrigt att onska...
Vad galler musik, har jag bara tips pa DJ- sa det beror val pa vad ni ar intresserade av..
Hor av dig om du vill veta mer!
Lycka till!
Catty