• Fröken Malm

Vad gör ni när ingen tittar på??

Hej!

Måste muntras upp lite så jag startar en tråd där ni får dela med er om vad ni gör när ingen annan ser/hör på.

- Jag pratar med mig själv när jag speglar mig. Ibland med olika dialekter.

- fiser (Fast ibland misslyckas jag så sambon hör)

Finns säker massor med andra saker, men jag börjar så här!

Kom igen nu tjejer!

• Svar på tråden Vad gör ni när ingen tittar på??
  • sabina_b

Gud vilken rolig tråd!
    Har inte läst igenom den förän nu...

My secrets:
    jag sätter på mig mina mest sexiga underkläder och ett par stilettpumps.
    Sätter på hög musik och går catwalk fram och tillbaka! (Det ska föreställa Victoria secret catalog catwalken) hihi...

Jag och min sambo gör något vi kallar för ''nerdie dance''
    Vi dansar så fult och galet som det bara går!!! Det är askul.

• marro

Läser telefonkatalogen när jag går på toa. Bajsar med dörren öppen när jag är ensam. Surfar efter gamla ex på Eniro. Biter av naglarna o gömmer dem bakom soffan. Tittar i "ögat" på dörren så fort jag hör ljud utanför. Igår åt jag upp en hel påse ostbågar men ljög för min sambo o sa att jag bara åt lite o slängde resten!

• R&F (1/7 2006)

Ja Arnold-epoken var en epok i höstas. Mycket rolig att följa även om den blev lite väl extrem ibland. Några blev avstängda och det var ett väldans hallå här ett tag. Men roligt var det som sagt ;)

• lill

haha, synd att man missade den, då...
    förresten, jag har en dum vana, jag pillar på finnar! Det blir jättefult, men jag kan liksom inte låta bli!

• Fröken Malm

Gjorde iofs inte detta med flit, men häromveckan släppte jag mig på ett spinningpass.....

En "silent but deadly".......

• biddi

Grymt rolig tråd tack alla för att ni har piggat upp min dag. Skrattade så jag höll på att ramla av stolen är jag läste om badkarsfisen i glaset och fisen i burken. MYCKET KUL!!!!! :0
    Själv händer det att jag spionerar på grannarna, fiser, petar i näsan. Har säkert gjort fler pinsamma grejer men kommer inte på fler just nu. Fast självklart har jag oxå suttit o latat mej en hel em och så fort jag hör att nån e på g in genom dörren blir jag oerhört aktiv och påstår att jag kom hem för bara 15 min sen.

• Mopedvin

Spinningpass är väl inget! Släppte mig TVÅ gånger under ett yogapass...

• Min-Ah

Jag och maken "tävlar" ofta om vem som gör de gräsligaste grimaserna... (Ofta händer det innan vi skall sova, vilket ju resulterar i ett himlans asgarvande och att vi knappt kan sova för att vi har så ont i magen av allt skrattandet!! )

sabina_b!
    Eran "nerdie dance" låter ju askul! Skulle mna ju allt vilja se, hahaha!!

• Propepria

Fiser gör jag och min sambo i hop, vi släppte fisarna fria :) efter ett år cirka, vill jag minnas.

Men när jag är ensam kan jag fisa riktigt högt, och lyfter i bland högt på ena benet så det ska låta riktigt mycket. Och det gör det!! Prova!

Brukar också dirigera musikstycken när jag är ensam. Jag är världens bäste "luftdirigent"!

Svar på tråden Vad gör ni när ingen tittar på??