• Fröken Malm

Vad gör ni när ingen tittar på??

Hej!

Måste muntras upp lite så jag startar en tråd där ni får dela med er om vad ni gör när ingen annan ser/hör på.

- Jag pratar med mig själv när jag speglar mig. Ibland med olika dialekter.

- fiser (Fast ibland misslyckas jag så sambon hör)

Finns säker massor med andra saker, men jag börjar så här!

Kom igen nu tjejer!

• Svar på tråden Vad gör ni när ingen tittar på??
  • kaffetunnan

Ja, nu är den här sonen 17 och vi skrattar hejdlöst fortfarande åt det inträffade!! MEN jag får fortfarande tänka mig för! Helt sjukt hur gamla vanor kan sitta i länge!!!

• Nickedockan

HAHAHAHA!! Vilken underbar tråd! Detta ämne är svårt när man ses live, jag har försökt med mina kompisar... Så befriande att läsa om andra som också fiser hur mycket som helst inför sina killar (det har lett till fis-tävling med killen, haha!), skiter med öppen dörr, petar näsan, sjunger osv. I like!!

• bröllops häxan

puffar för den roligasre tråden på länge :D

• mialid

Håller med Nickedockan, dessa ämnen är svåra att ta upp "live". Man erkänner ju inte gärna för en kompis att man brukar peta näsan.

Har ni oxå funderat på att så många människor tror att de är osynliga i bilen. Om man sitter i en bilkö kan man se andra som petar näsan, öronen osv. Tror inte att de skulle göra det på t.ex. jobbet.

Fortsätt med denna sköna tråd. När man blir hysterisk inför bröllopet så kan man alltid gå in här en stund och få skratta lite...

• Fru Cinderella

Eller min favorithobby. Lyssna på folk som pratar i mobiltelefon på stan eller speciellt på bussen. De verkar tro att de är helt ensamma o breder ut om sina innersta hemligheter

• Rosenhaga

Vi har ett duschrum i källaren på vårt hus. Jag brukar alltid sjunga för mig själv när jag duschar där, speciellt om jag är ensam hemma. Ni vet, man tar i lite extra, galer som en tupp. Tar höga toner som jag inte behärskar men jag testar ju bara gränserna i min ensamhet. Kanske sjunger en gammal slagdänga och försöker låta som Frank Sinatra eller Zarah Leander. *jösses, det låter det!*

Vad jag inte visste var att det finns en luftkanal som går rakt upp i hallen. In genom ytterdörren klev mina gäster en timme för tidigt (p g a övergången mellan vintertid och sommartid). De blev något överraskade över alla artister som uppenbarligen fanns i källaren.

Upp kom jag ur källaren, sjungande (mer ylande) som Madonna "Like a virgin" och ruskade på mitt blöta hår. Döm om min förvåning när jag hör skratten i hallen, sveper bort mitt blöta hår, kikar upp pa dem och håller krampaktigt i (den för lilla) handduken och kikar på gästerna.

Vilket skrattkalas det blev, jag hade träningsvärk nästa dag i skrattmusklerna i magen!

• LindyLou

Rosenhaga: Uuuunderbart! Är det du som får underhålla på fester efter den incidenten månne..? ;)

• Henkes Sara

Ni vet väl att det är kärlek när man kan fisa tillsammans!!!

• Fru Nilsson 1/7-06

Henkes Sara:
    Vilken tur jag har, min blivande man och jag måste verkligen älska varandra mycket. *fniss*

• Henkes Sara

Det uttrycket fick jag höra för första gången när jag var 14-15 år, och det sitter kvar än.

Det blir ju så att jag tänker på det ett par gånger om dagen *fnissar*

Svar på tråden Vad gör ni när ingen tittar på??